Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: "ال کلاسیکو بهترین بازی در جهان است"

© REUTERS / ALBERT GEAНападающий "Барселоны" Лионель Месси и форвард "Реал"а Карим Бензема во время матча
Нападающий Барселоны Лионель Месси и форвард Реала Карим Бензема во время матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید، دوئل این شنبه رئال مادرید مقابل بارسلونا را تجزیه و تحلیل کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ قرار است شنبه شب ساعت 11:30 به وقت کابل دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در وزرشگاه آبفردو دی استفانو (شهر مادرید) به مصاف هم بروند و کریم بنزما یکی از پیشکسوتان حاضر در این دوئل در مورد بازی صحبت کرد.

بازیکن فرانسوی، در رابطه به دوئل برابر رقیب ابدی رئال، اشاره کرد که "این بهترین بازی در جهان است. نه تنها برای من بلکه برای همه، زیرا آنها دو تیمی هستند که سابقه زیادی دارند."

در مورد دوئل خاص این شنبه بنزما روشن کرد که برای آنها "این یک فینال است" و به همین ترتیب، "ما باید همانطور که می‌خواهیم با توپ بازی کنیم."

البته سرمربی بارسا نیز تأکید کرد که این تیم همچنین "دوست دارد با توپ بازی کند" و "آنها یک دروازه بان خوب دارند" (با اشاره به تراشتگن)

مهاجم فرانسوی در مورد لئو مسی کاپیتان بارسلونا به تمجید پرداخته و می‌گوید که لئو بازیکنی است که "همه کارها را در زمین انجام می‌دهد و شما باید مراقب او باشید زیرا ما می‌دانیم که او بسیار خطرناک است. شما باید مثل بازی رفت بازی کنید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала