Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار وحشتناک آرنولد در شب تلخ مادرید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ترنت الکساندر آرنولد Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
ترنت الکساندر آرنولد  Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
آمارهای بازی دیشل، میزان واقعی شب وحشت‌بار ترنت الکساندر-آرنولد در مصاف با ستاره‌های رئال مادرید را نشان می‌دهد، از جمله 23 بار از دست رفتن توپ.

به گزارش اسپوتنیک؛ الكساندر-آرنولد سه‌شنبه شب در ورزشگاه آلفردو دی استفانو شرایط سختی را تحمل كرد زیرا رئال مادرید یك قدم تا نیمه نهایی را با شکست لیورپول پیش گذاشت.

مدافع راست سرخ‌ها نتوانست وینیسیوس جونیور را برای رسیدن به دروازه سد کند و سپس با ضربه سر اشتباه فرصتی را به مارکو آسنسیو هدیه داد.

او در تمام مدت 45 دقیقه بازی دفاعی از کار افتاد و دیرهنگام در مقابل یک خطا از بازی خارج شد.

این مدافع  22 ساله در 23 موقعیت مالکیت توپ را از دست داد که بیشترین تعداد در زمین بود و دو بار هم دریبل شد. او منجر به دو شوت از جمله خطا برای آسنسیو گردید.

او البته ضمن بهتر نشدن چهار رهگیری یا 9 بازیابی، بلکه سه خطای اشتباه دیگر را نیز مرتکب شد.

برای بدتر کردن شرایط، بازیکن سال جوان PFA فصل گذشته، نتوانست در 90 دقیقه یک تکل انجام دهد و از 8 دوئل خود فقط دو پیروزی کسب کرد.

جیمی کریگر قهرمان لیورپول از تلاش دفاعی وی انتقاد کرد. او در صحبت با CBS گفت: "او آن شدت را در پاها و تمرکز برای دفاع ندارد. مثل اینکه او احساس کند دفاع کار او نیست. او از موقعیت خارج نیست، در موقعیت است - اکنون باید دفاع کند و باید در برابر وینگرهای برتر در این سطح کار را سخت کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала