Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر شوکه کننده به صدرنشین لالیگا؛ سوارز مصدوم شد

© REUTERS / JUAN MEDINAريال مدريد في مواجهة أتليتكو مدريد
ريال مدريد في مواجهة أتليتكو مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
عضو شوید
لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید، از ناحیه عضله پا مصدوم شده و احتمال دارد چند هفته خانه نشین شود.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید در این فصل رقابت‌های لالیگا، درخشش بسیار خوبی داشت و چند هفته قبل با 12 امتیاز بالاتر از بارسلونا رده دومی، در صدر جدول قرار داشت.

این تیم اما در چند هفته آخر امتیازات زیادی را از دست داد و با باخت برابر سویا که در آغاز هفته رقم خورد، تفاوت امتیاز این تیم با تیم دوم جدول به 1 امتیاز رسید.

روخی بلانکو که حالا صدرنشینی را در خطر می‌بیند، وضعیت مناسبی ندارد زیرا چند بازیکن مطرح این تیم به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میادین نخواهند بود.

ژائو فلیکس، کاراسکو و ساویچ، قبل از این مصدوم بودند و امروز یک مصدوم دیگر نیز به جمع این بازیکنان اضافه شد و لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای این تیم در جریان تمرینات امروز از ناحیه عضله پا مصدوم شد.

سوارز در این فصل خوش درخشیده است و با 35 شوت به چارچوب 19 گل زده که فرصت طلبی بالایش را نشان می دهد  و سیمئونه هیچ بازیکن دیگری را برای پر کردن جای او در ترکیبش ندارد.

این خبر می‌تواند برای صدرنشین لالیگا بسیار شوکه کننده باشد زیرا این تیم در ادامه رقابت‌های بازی‌های دشواری در پیش دارد و هیچ یک از بازیکنان اتلتیکو قادر به پُر کردن جای خالی لوئیزیتو نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала