Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پورتو 0 – چلسی 2؛ حرکت آهسته‌وپیوسته آبی‌ها به سمت قهرمانی اروپا + عکس

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
چلسی موفق شد پورتو را در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان شکست دهد و به صعود به مرحله بعد امیدوار باشد.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین شب از مرحله رفت دور یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از آن‌ها چلسی در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان، به مصاف پورتو، تیم شگفتی‌ساز این رقابت‌ها رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد.

پورتو که در مرحله قبلی موفق به حذف یوونتوس شده بود، در این دیدار نیز عملکرد بسیار خوبی داشت اما بر خلاف جریان بازی، میسون مونت با پاس گل جورجینیو در دقیقه 32، گل اول را به ثمر رساند. این گل، تنها شوت در چهارچوب چلسی در نیمه اول بود.

چلسی در نیمه نخست با همین گُل به برتری رسید و با پیروزی راهی رختکن شد. در نیمه دوم پورتو برای جبران نتیجه پیش کشید و باز هم در ضد حملات ضربه خورد و در دقیقه 85، بن چیلول گل دوم را زد، تا چلسی با نتیجه 0-2، پیروزی شیرینی به دست بیاورد و ضمن فراموشی شکست سنگین برابر وست بروموویچ، با خیال آسوده‌تری آماده بازی برگشت شود.

در دیگر بازی پاریسن‌جرمن در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان بایرن مونیخ بود و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به برتری برسد.

برای پی‌اس‌جی در این دیدار امباپه دو بار و مارکینیوش گُلزنی کردند و گُل‌های بایرن را نیز چوپوموتینگ و مولر به ثمر رساندند.

قابل ذکر است که دیدار برگشت هر دو بازی سه شنبه شب هفته بعدی برگزار خواهد شد تا چهره دو تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала