Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی بواتنگ باعث تنش در بایرن شد

© AP Photo / Matthias Schrader Jerome Boateng
 Jerome Boateng - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
اعلام جدایی ژروم بواتنگ از بایرن مونیخ در پایان فصل، سبب تنش میان سران این تیم شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ژروم بواتنگ در پایان فصل رسما از بایرن مونیخ جدا می‌شود و این امر سبب تنش میان مدیر ورزشی بایرن و هانسی فلیک سرمربی این تیم شده است.

حسن صالح حمیدزیچ مدیرورزشی بایرن، پس از شکست 3-2 مقابل پاریسی‌ها در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، جدایی ژروم بواتنگ را در پایان فصل تأیید کرد زیرا باشگاه قصد تمدید قرارداد وی را ندارد.

حمید زیچ اطمینان داد که جدایی بواتنگ "تصمیم مشترک مدیریت باشگاه بود و مربی نیز با آن در ارتباط بوده است. من آن را برای ژروم توضیح دادم، او فهمید. اگر لازم نیست مجبور نیستم به همه سوالات پاسخ دهم."

هانسی فلیک که ممکن است دخیل موضوع است اما لزوماً راضی نشده، به صراحت اعلام کرد که از این جدایی پشیمان است. فلیک روز چهارشنبه در این مورد پس از بازی گفت: "همه احساسات من درباره ژروم و ویژگی‌های او را می‌دانند. من باید در اینجا به سوالات به طور حرفه‌ای پاسخ دهم اما اگر نمی‌خواهم به همه سوالات پاسخ دهم. کمی کمدی بازی کردن نیز بخشی از کار مربی است."

این جدایی به تنش در روابط فیلیک و حمیدزیچ دامن می‌زند که در هفته‌های اخیر شدت یافته بود. این مربی که برای اولین فصل حضورش در بایرن در فصل 2019-2020 شش جام کسب کرده، هنوز از تأیید ماندن در فصل آینده روی نیمکت این باشگاه خودداری می‌کند و به طور عجیبی از پاسخ به این سوال جلوگیری می‌کند. در حالی‌که قرارداد وی تا سال 2023 ادامه دارد، او گفت: "آنچه برای من جالب است این است که ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم، در حال حاضر چیز دیگر به من مربوط نمی‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала