Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک انترنتی هندرسون بر ضد سوءاستفاده‌های آنلاین

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر جوردن هندرسون Russia World Cup England Training
جوردن هندرسون Russia World Cup England Training  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول می‌خواهد که حساب‌های رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی را به یک نهاد خیریه ضد مزاحمت اینترنتی کمک نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ جوردن هندرسون کاپیتان باشگاه لیورپول در کارزار "افراد نمایه نیستند" با بنیاد سایبراسمیل می‌خواهد همکاری نماید. وی قرار است به همین دلیل کنترل تمام حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی را به یک نهاد خیریه ضد مزاحمت اینترنتی تحویل بدهد.

بنیاد سایبرمیل یک سازمان غیرانتفاعی و خیریه ثبت شده در انگلستان، به مقابله با سو ء استفاده آنلاین کمک می‌کند و از قربانیان آزار و اذیت اینترنتی و کمپین‌های مزاحمت آنلاین پشتیبانی می‌کند.

هندرسون هافبک انگلستانی مدت هاست که در مبارزه با افزایش سطح سوء استفاده و تبعیض شرکت می‌کند و در اوایل سال جاری این موضوع را با دولت در میان گذاشت.

اگرچه این بازیکن 30 ساله نزدیک بود به طور کامل از شبکه‌های اجتماعی خارج شود اما اکنون تصمیم گرفته که به جای افزایش آگاهی از تأثیر سوءاستفاده آنلاین و دسترسی مستقیم به آموزش، ابزارهای گزارشگری و منابع پشتیبانی از کانال‌های خود به روش مثبت استفاده کند .

هندرسون گفت: "من با کمپین سایبرمیل مشارکت کردم زیرا مشکل سوء استفاده آنلاین هر روز به تخریب زندگی ادامه می‌دهد. همکاری با سایبرمیل برای پرداختن به چنین مسئله مهمی بسیار عالی بوده و امیدوارم که این کمپین آگاهی از میزان سوء استفاده آنلاین به طور جدی بر مردم تأثیر بگذارد و همچنین به مردم اجازه دهد تا بدانند که کمک و پشتیبانی در دسترس آنها است."

هندرسون در حالی دست به چنین همکاری می‌زند که بارها ستاره‌های دنیای ورزش و مردم مورد توهین‌های انترنتی قرار گرفته‌اند که آنتونی مارسیال ستاره من‌یونایتد یکی از این موارد مهم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала