Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ دوری سه هفتگی سوارز از میادین

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
باشگاه اتلتیکو مادرید تایید کرد که لوئیز سوارز ممکن است تا 3 هفته دیگر از میادین به دور باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید تایید کرد که لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای این تیم پس از آسیب دیدن عضله پای چپ‌اش با احتمال دوری سه هفتگی از میادین روبرو است.

ملی پوش اروگوئه‌ای که در این فصل با 19 گل لیگ برای اتلتی درخشیده، در جریان تمرین روز چهارشنبه مصدوم شده است.

در بیانیه منتشر شده در وب سایت رسمی اتلتیکو میزان مصدومیت وی مشخص نشده اما گزارش‌ها از اسپانیا حاکی‌ست که این بازیکن 34 ساله برای سه هفته از بازی‌ها دور خواهد بود.

سوارز قبلاً به دلیل سفر روز یکشنبه‌اش به رئال بتیس محروم شده بود و همچنین ممکن است اکنون قبل از پایان ماه اپریل بازی‌های لیگ با ایبار، هوئسکا و اتلتیک بیلبائو را از دست بدهد.

این ضربه دیگری برای صدرنشین لالیگا است که فقط در 4 بازی از 10 بازی گذشته‌اش در لیگ پیروز شده‌اند تا بارسلونا و رئال مادرید فاصله خود را به ترتیب به یک و سه امتیاز برسانند.

مهاجم سابق بارسا از زمان پیوستن به اتلتی در ابتدای فصل بدون مصدومیت باقی مانده، اگرچه او پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا در ماه نوامبر برای مدتی از بازی‌ها محروم بود. او تا کنون در 26 بازی 19 گل زده، یعنی هر 108.21 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است که بعد از لیونل مسی مهاجم بارسلونا (100.13) دوم است که حداقل 5 بار موفق به گلزنی شده است.

با این حال اتلتیکو در هر چهار بازی لیگ برنده شده که سوارز از ابتدا بازی نکرده و در این بازی‌ها به طور متوسط ​​2.8 گل به ثمر رسانده است. دیگو سیمئونه همچنین در دیدار آخر هفته آینده با بتیس مارکوس یورنته گلزن دوم تیم‌اش را به حالت تعلیق نخواهد داشت و این احتمال را دارد که موسی دمبله اولین شروع خود را از زمان پیوستن به یک قرارداد قرضی از لیون در جنوری آغاز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала