Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع سرمربی بارسا از رقیب سنتی و دیرینه

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
کومان از این‌که در والدبباس بازی می‌شود از رئال دفاع کرد و اعتراض کلوپ را بی اعتبار ساختن باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از ال‌کلاسیکو حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او با آنکه بر اهمیت دیدار فردا شب تأکید نمود ولی وی آن را تعیین کننده نمی‌داند اما می‌گوید که از نظر اخلاقی کلیدی خواهد بود. کومان می‌خواهد بهترین مسی خیر که بلکه بهترین بارسا باید دیده شود تا بتواند برنده شود، انتقادات زیادی را که رئال مادرید به صورت تیمی دریافت کرده یا انتقادهایی که کلوپ به واقعیت بازی در والدبباس می‌کند درک نمی کند.

وضعیت تیم

"اخیراً ما نتایج خوبی کسب کرده‌ایم، تیم اعتماد به نفس دارد. این یک بازی عالی است، مقابل مادریدی که در طول فصل پیشرفت کرده و ما برای حداکثر می‌جنگیم و این برای هر دوی ما پیروزی در لالیگا است. بنابراین بازی فردا مهم است."

اهمیت مسابقه

"نتیجه در اصل سرنوشت ساز نیست زیرا بعداً ما روزهای زیادی برای رفتن به جایی داریم که هر تیمی در پیروزی در همه بازی‌ها مشکل داشته باشد. اما این درست است که برای لحظه‌ای در لالیگا هر کسی که پیروز شود روحیه مهمی خواهد داد."

پیکه

"پیکه و سرخی روبرتو دو بازیکن مهم هستند، نه به خاطر کیفیت بلکه به دلیل شخصیت آنها. ما می‌دانیم که آنها ریتم بازی را ندارند اما آنها از نظر جسمی خوب هستند برای کمک به تیم هیجان زده هستند و مهم این است که تقریباً همه بازیکنان را در دسترس دارید."

کلوپ در والدبباس

"او می‌خواهد یک باشگاه بزرگ مانند مادرید را بی اعتبار کند که این لحظه را بدون تماشاگر برای انجام کار در ورزشگاه خود انتخاب کرده است. آنها به بازی در این زمینه عادت کرده‌اند، رقبا باید در آنجا بازی کنند و این مسئله مهمی برای من نیست."

حضور پیکه در ترکیب یازده نفری

"این به بازی بستگی دارد، برای من بازیکن باید از نظر جسمی و روحی عالی باشد اما بازیکنانی هستند که به دلیل اهمیت‌اش و به دلیل کاپیتان بودن مهم است که در این بازی‌ها باشند ما قصد داریم بهترین یازده برای گرفتن نتیجه خوب را انتخاب کنیم."

بازی

"ال‌كلاسيكو يك بازي متفاوت از بقيه است. بارسا خوب است، مسير مهمي دارد، ما برای پيروزی می جنگيم. مادريد مورد انتقاداتی زیاد قرار گرفته اما در ليگ قهرمانان است و برای لاليگا نیز می‌جنگد. من طرفدار اين نيستم افرادی که انتقاد کرده‌اند. این بازیکنان مهمی دارد و بازی جالبی است. هر دو تیم اهمیت پیروزی را می‌دانند."

رئال مادرید

"درست است که او با سیستم‌های مختلفی بازی کرده و ما باید صبر کنیم. کار ما آماده سازی تیم است و می‌دانیم چه کاری انجام دهد."

د یونگ، هافبک یا میانی

"خوبی دیونگ این است که او می‌تواند در موقعیت‌های مختلفی بازی کند. او اگر در زمین بازی کند کمک زیادی می‌کند، زیرا با توپ ما بهتر بیرون می‌آییم. به عنوان یک هافبک او بهتر به منطقه مقابل می‌رسد. او بازیکنی است که به عنوان مربی می‌توانید متفاوت باشید."

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
ورزش
فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو؛ حضور پیکه و روبرتو، غیبت فاتی و کوتینیو+عکس

رقابت صدر جدول لیگ

"بازیکنان ما بازی‌های زیادی انجام داده‌اند و اکنون داشتن انرژی و طراوت برای رویارویی با یک فینال چشمگیر در لیگ مهم است. این در هر بازی یک مبارزه است. وایادولید قبلاً نشان داده که هیچ بازی آسانی وجود ندارد. اگر خوب نیستید، می‌توانید یک روز سخت داشته باشید."

کمیت تیمی

"آنها چند تلفات مهم دارند، اما ما آنها را نیز داریم و آنها را نیز داشته‌ایم. راموس و واران دو مرکز مهم و بسیار خوب هستند. علاوه بر این یک کاپیتان آنها است، او شخصیت زیادی برای آنها دارد. بازی مقابل لیورپول قبلاً نشان داد بازیکنان دیگری هم دارند که می‌توانند در آن موقعیت‌ها حضور یابند."

مسی

"امیدوارم که فردا دوباره سرنوشت ساز باشد. ما به بهترین مسی و بهترین بارسا نیاز داریم. شما باید کارها را به خوبی انجام دهید."

نقطه بهینه

"از جنبه خاصی تیم پیشرفت کرده است. در اولین ال‌کلاسیکو ما بهتر بودیم. قبل از وقت استراحت توانستیم پیش بیفتیم و سپس در نیمه دوم بازی را از دست دادیم. VAR، پنالتی ... ما را تحت تأثیر قرار داد. چیزهای بهبود یافته اما این درست نیست که ما اشتباه کردیم. فردا ما نباید دیوانه شویم زیرا مادرید است، این پیام به تیم است، ما باید کارهای خود را انجام دهیم."

تغییرات

"شما در حال تجزیه و تحلیل کیفیت رقیب هستید، جایی که باید پیشرفت کنید، گردش مالی زیادی ندارید زیرا مادرید در ضد حمله با افراد سریع بازی خوبی انجام می‌دهد."

دمبله

"او بازیکن با کیفیتی است، تک به تک می‌تواند حیاتی باشد. برای ما او بازیکن مهمی است و بازیکنان مهم باید فردا آنجا باشند."

داور

"بعضی اوقات در مورد این موضوع خیلی زیاد صحبت می‌کنیم. برای من هم خیلی مهم نیست. او {متیو لاهوز} به دلیل مصدومیت نمی‌تواند ویصل بزند، او داور بسیار خوبی است، اما داور فردا نیز است. ما باید از خود آگاه باشیم، نه از داوری که وظیفه خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهد."

زیدان مقابل مسی

"بگذارید راموس در مادرید ادامه دهد؟ بهترین چیز برای این لیگ ماندن بهترین‌ها است. شما نمی‌توانید مسی را با راموس مقایسه کنید زیرا یکی مهاجم است و دیگری مدافع. آنها برای تیم‌ها مهم هستند و امیدوارم سرخیو راموس و مسی ادامه دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала