Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ در تلاش مبادله فن دی بیک با رابیوت

© AFP 2023 / FRANCK FIFEAdrien Rabiot
Adrien Rabiot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
منچستر یونایتد "می‌خواهد از طریق قرارداد مبادله‌ای با یوونتوس، آدریان رابیوت را وارد اولدترافورد نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ کابوس دونی فن دی بیک در اولدترافورد در کمتر از یک سال رو به پایان است زیرا منچستریونایتد قصد دارد آدریان رابیوت را جایگزین او نماید.

توتو اسپورت مدعی شده که شیاطین سرخ آماده پایان دادن دوران حضور فن دی بیک در یونایتد هستند و مشتاقانه جای او را به رابیوت خواهند داد.

فن دی بیک از ابتدای ورود به منچستر زمان سختی را پشت سر گذاشته و با وجود جابجایی 40 میلیون پوندی از آژاکس، نتوانسته شامل ترکیب اصلی شود. ستاره هالندی در لیگ برتر فقط دو بار از ابتدا به میدان رفته و با فُرم پر هیاهوی برونو فرناندس از تیم کنار گذاشته شده است.

یوونتوس یکی از باشگاه‌هایی بود که یونایتد با امضای فن دی بیک آن را شکست داد و امید است که علی‌رغم کمبود وقت این بازیکن 23 ساله، همچنان علاقه مند به او باشد، رابیوت به عنوان بخشی از معامله به اولدترافورد خواهد رفت. این بازیکن فرانسوی پس از پایان قراردادش در PSG در سال 2019 با انتقال آزاد به یوونتوس پیوست. وی در این فصل 25 بازی در سری آ انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است.

در اوایل هفته جاری اوله گونر سولسشر سرمربی یونایتد گفت که مایل است به فن دی بیک دقایق بیشتری پس از بازگشت از بازی‌های ملی بدهد، جایی که این ستاره در شب برتری 7-0 هالند مقابل جبل الطارق گل‌زنی کرد.

سولسشر گفت: "دونی وقتی که همه ما در تمرین روز جمعه بودیم چند ترقه کاملاً خوب به ثمر رساند. او چند گل برتر را به ثمر رساند که من واقعاً به خودم افتخار می‌کنم و این باعث شده که او دنیای خوبی را کسب کند، از خانه دور شود و یک گل برای هالند به ثمر برساند. ما امیدواریم که بتوانیم بسیاری از موارد را برای هشت هفته آینده فصل ببینیم و سپس دوباره شروع کنیم."

یوونتوس همچنین گزارش کرده که از طریق فروش چندین بازیکن از جمله رابیوت به دنبال جمع آوری کمک مالی است که پیشنهاد می‌کند بدون مبالغ مالی سنگین، یک معامله مبادله کاملاً مطابق میل آنها باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала