Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: امیدوارم این آخرین ال‌کلاسیکوی مسی نباشد

© REUTERS / Juan MedinaZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از دیدار با بارسلونا، ابراز امیدواری کرد که مسی جمع کاتالا‌ن‌ها جدا نشود و در این باشگاه بماند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب دیدار سنتی و فوق‌العاده جذاب «ال‌کلاسیکو» در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار خواهد شد و دو تیم رئال مادرید و بارسلونا تلاش خواهند کرد تا سه امتیاز بسیار مهم این دیدار را کسب کنند و به قهرمانی در رقابت‌های لالیگا امیدوار بمانند.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
زیدان پاسخ کلوپ را داد: "به بازی در استفانو افتخار می‌کنیم"

از سویی هم این دیدار به دلیل این که ممکن است آخرین ال‌کلاسیکوی مسی و چند بازیکن دیگر باشد، بسیار مهم شده و در صورتی که ستاره بارسلونا قراردادش را تمدید نکند، به عنوان آقای گُل ال‌کلاسیکوها، آخرین دیدار خود را با پیراهن بلوگرانا برابر لوس بلانکوس تجربه خواهد کرد.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید اما ابراز امیدوار کرد که این آخرین ال‌کلاسیکوی مسی نباشد و این بازیکن بارسا را ترک نکند.

او در این مورد در نشست خبری قبل از مصاف با حریف سنتی گفت:" فکر می‌کنم که مسی در بارسلونا می ماند چرا که در آن جا شرایط خوبی دارد. او را به خوبی می شناسیم. ممکن است که در ال کلاسیکوهای قبلی گل یا پاس گل نداده باشد اما بارسا تیم خیلی خوبی دارد و ما هم باید نمایش خوبی داشته باشیم. دوست ندارم این آخرین ال‌کلاسیکوی مسی باشد و امیدوارم در بارسلونا بماند. او در بارسا راحت است و برای لالیگا هم خوب خواهد بود که ماندنی شود. می دانیم که او چه فوتبالیست محشری است اما آنها تیم بسیار خوبی هستند و ما باید تلاش کنیم و مانع از بازی کردن آنها بر اساس نقاط قوتشان بشویم و باید تا جایی که می توانیم خوب بازی کنیم".
سرمربی رئال در ادامه در مورد بارسا گفت:" به این تعیین کننده بودن ال‌کلاسیکو، فکر نمی‌کنم. این بازی هم برای ما مثل بازی با ایبار سه امتیاز دارد و با تمام توان خود به زمین می آییم. همیشه می خواهیم در همه بازیها برنده شویم. در حال حاضر اتلتیکو صدرنشین است و امتیازات بیشتری دارد. تا آخرین لحظه به جنگیدن ادامه می دهیم. سطح رقابت در لالیگا خیلی بالاست و تا آخرین لحظه نمی دانیم که چه خواهد شد".
زیدان در مورد راموس گفت:" امیدوارم که او آخرین ال‌کلاسیکویش را بازی نکرده باشد. راموس فردا نمی تواند بازی کند که واقعا جای تاسف دارد. اما امیدوارم او اینجا بماند".

زیدان در حالی به ماندن مسی ابراز امیدواری کرده است که در چند ال‌کلاسیکوی آخر در مهار او بسیار خوب بوده و اجازه نداده این فوق ستاره بدرخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала