Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در اندیشۀ درآمد صد میلیونی از فروش دو بازیکن

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOلوکا یوویچ
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد با فروش اودگارد و لوکا یوویچ در تابستان پیشرو، نزدیک به 100 میلیون یورو درآمد کند.

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اورگارد ستاره نروژی و لوکا یوویچ ستاره صربستانی رئال مادرید که به صورت قرضی در آرسنال و اینتراخت فرانکفورت توپ می‌زنند، در نیم فصل دوم بسیار خوب درخشیده اند و به شمول این دو باشگاه، باشگاهی‌های دیگری نیز در سراسر اروپا خواهان جذب این بازیکنان اند.

کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
ادعای الچرینگیتو: رئال مادرید با امباپه به توافق رسید

رئال مادرید با توجه به علاقه‌مندی باشگاه‌ها به این دو ستاره و وضعیت مالی نامناسب، به فکر درآمد صد میلیونی از فروش آن‌ها است و تصمیم دارد هر دو بازیکن را در تابستان پیشرو به فروش برساند.

این موضوع پنجشنبه شب در برنامه «ال‌چیرینگیتو» مطرح شد و کارشناسان مدعی شدند که رئال به فروش یوویچ که 60 میلیون یورو برایش هزینه کرد و اودگارد که چند سال است منتظر درخشش او است، می‌اندیشد و این موضوع می‌تواند جنبه اجرایی بگیرد.

البته رفتن اودگارد از این حیث می‌تواند به ضرر رئال باشد که ارلینگ هالند از رئال دور می شود چرا که مارتین می‌تواند یکی از اصلی ترین دلایل انتقال احتمالی ستاره دورتموند به رئال مادرید باشد.

کهکشانی‌ها در حالی به فروش این دو بازیکن می‌اندیشدند که آن‌ها خود شان را برای جذب کلیان امباپه و یا ارلینگ هالند آماده می‌سازند و نیاز شدید به پول دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала