Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه سنگین مربی سابق رئال به کلوپ: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد زمین تمرینی خواهد بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
خورخه والدانو سرمربی و مدیر ورزشی سابق رئال مادرید، به صحبت‌های یورگن کلوپ پس از شکست تیمش برابر کهکشانی‌ها واکنش نشان داد و مدعی شد که با ساخت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، آنفیلد همچون زمین تمرینی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدتی‌ست به دلیل تعمیرکاری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، دیدارهای خود را در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار می‌کند و تیم‌های زیادی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و رقابت‌های کوپا دل‌ری در این ورزشگاه به مصاف رئال مادرید رفته اند و هیچ کدام از معیاری نبودن ورزشگاه شکایت نکرده بودند.

کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
ارسال مدلی از ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" برای کلوپ

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اما پس از شکست برابر رئال مادرید از معیاری نبودن ورزشگاه شکایت کرد و گفت:" مدتی‌ست که در ورزشگاه‌های خالی بازی می‌کنیم اما این ورزشگاه کاملا متفاوت است. این یک کمپ تمرینی است. مثل این است که در زمین تمرینی منچستریونایتد مقابل‌شان بازی کنیم. با هر تجربه ای که قبلا داشتیم متفاوت است".

این اظهارات کلوپ واکنش‌های متفاوتی به همراه داشت و در آخرین مورد خورخه والدانو سرمربی و مدیر ورزشی سابق رئال مادرید، پاسخ سنگینی به کلوپ داد و مدعی شد که با ساخت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، آنفیلد همچون زمین تمرینی خواهد بود.

او در این مورد گفت:" باید در نظر بگیریم که رئال مادرید برای این که مقابل حریفانش برتری ورزشی پیدا کند، در والدبباس بازی نمی‌کند. برنابئو حتی بدون تماشاگران هم ورزشگاهی است که حریفان را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را می ترساند. به همین خاطر رئال مادرید با تغییر استادیوم خود بیش از آن که سود کند، ضرر می کند. حرف‌های کومان حقیقت دارد. رئال مادرید از فرصت استفاده کرد تا ورزشگاه برنابئو را به ورزشگاهی برای قرن 21 تبدیل کند. زمانی که ساخت و ساز برنابئو تمام شود، این ورزشگاه آنفیلد است که در قامت مقایسه به ورزشگاه تمرینی تبدیل خواهد شد. هر کسی باید با شرایط  خودش را وفق بدهد".

این در حالی‌ست که کار ورزشگاه برنابئو به سرعت جریان دارد و ممکن است رئال مادرید فصل جدید در این ورزشگاه از حریفان میزبانی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала