Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشان مثل مسی؛ لئو به اندازه کُل تیم رئال در ال‌کلاسیکو گلزنی کرده است

© REUTERS / Susana Veraلوكا مودريتش يشد قميص ليونيل ميسي، كابتن فريق نادي "برشلونة"، ليونيل ميسي، مباراة "برشلونة وريال مدريد"، 27 فبراير/ شباط 2019
لوكا مودريتش يشد قميص ليونيل ميسي، كابتن فريق نادي برشلونة، ليونيل ميسي، مباراة برشلونة وريال مدريد، 27 فبراير/ شباط 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا با به ثمر رساندن 26 گل در ال‌کلاسیکو به اندازه کُل تیم رئال مادرید گلزنی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است امشب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، ال‌کلاسیکوی برگشت برگزار شود و دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در برابر هم‌دیگر صف‌آرایی کنند.

Messi y Ramos durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
مسی امشب با رکورد راموس برابری می‌کند

چند ساعت مانده به این دیدار، جالب است بدانید که لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا با به ثمر رساندن 26 گل در تاریخ ال‌کلاسیکو به اندازه کُل تیم فعلی رئال مادرید گلزنی کرده است.

برای رئال مادرید کریم بنزما 9 گل، سرخیو راموس 5 گل، رافائل واران 2 گل، مارسلو 2 گل، مارکو آسنسیو 2 گل، کاسمیرو 1 گل، فدریکو والورده 1 گل، وینیسیوس جونیور 1 گل، لوکاس واسکز 1 گل و ماریانو دیاز 1 گل در ال‌کلاسیکو به ثمر رسانده اند که در مجموع 25 گُل می‌شود و 1 گُل نسبت به گُل‌های مسی کمتر است.

مسی اما در 8 بازی آخر در بازی کردن دروازه رئال مادرید ناکام بوده و امشب به دنبال است تا دروازه کورتوا را باز کند و این رکورد را نیز بهبود بخشد.

از سویی هم مسی در بازی امشب به دنبال برابر با رکورد راموس است و می‌خواهد تعداد بازی‌هایش را به عدد 45 برساند و با کاپیتان کهکشانی‌ها برابر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала