Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان می‌داند که چطور بارسا را متوقف کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
پس از آنکه زین الدین زیدان در رئال مادرید در 2016 به عنوان مربی معرفی شد، دیگر بارسلونا در رقابت با رئال برنده نشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کاتالان‌ها اغلب در ال‌کلاسیکو بهترین نتیجه را می‌گرفتند تا این‌که زیدان روی کار آمد و اودر اولین دوران مربیگری‌اش در این مسابقات قصد خود برای تغییر توازن قدرت را اعلام کرد.

پیروزی 2-1 در نیوکمپ در سال 2016 اولین ال‌کلاسیکوی زیدان به عنوان مربی رئال و اولین بُرد از پنج پیروزی در 10 مسابقه تاکنون برابر بارسلونا بود.

در این 10 دیدار با بلوگرانا در تمام مسابقات - هشت دیدار در لالیگا سانتاندر و دو دیدار در سوپرکوپا اسپانیا - مربی فرانسوی فقط دو بار شکست خورده است.

El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2021
ورزش
ال کلاسیکو آنهم در یک فینال جذاب؛ زیدان و کومان جام میخواهند

حتی لیونل مسی نیز در برابر تیم رئال مادرید زیدان به اندازه کافی قدرتمند نیست. او از زمانی که هافبک سابق سرمربی لوس بلانکوس شد، 90 دقیقه کامل را در سه بازی ال‌کلاسیکو بازی کرده و دو بازی را از دست داده است.

 

یک خط شکست ناپذیر

زیدان از زمان بازگشت به جایگاه داغ استادیو سانتیاگو برنابئو در سال 2019 هیچ یک از سه ال‌کلاسیکو را که در آن مربی بود، نباخته است.

از آن زمان، رئال مادرید بارسلونا را دو بار شکست داده، از جمله پیروزی 3-1 در نیوکمپ در اوایل این فصل و یک بار مساوی کرده است.

اگر بیشتر به عقب برگردیم، لوس بلانکوس در اولین حضور زیدان در مربیگری در نیوکمپ در آخرین بازی ال‌کلاسیکو به تساوی دست یافت و در چهار بازی بدون شکست به او تسلیم شد.

امشب، زیدان و رئال مادرید به دنبال گسترش روند چشمگیر اخیر شان مقابل بارسلونا هستند زیرا آنها سعی می‌کنند گامی بزرگ در جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود در لالیگا سانتاندر بردارند، کاری که از سال 2008 انجام نداده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала