Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نویر: می‌توانیم پی‌اس‌جی را حذف کنیم

© REUTERS / MATTHEW CHILDSКоманда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон
Команда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
کاپیتان تیم بایرن مونیخ در باور دارد که تیم او توانایی حذف پاریسن‌جرمن و صعود به نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ هفته گذشته در خانه و در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میزبان پاریسن‌جرمن بود و برابر این تیم فرانسوی با نتیجه 2-3 شکست خورد.

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ    Football. 2014 World Cup. Brazil vs. Germany - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2021
نویر رکورددار کلین‌شیت در تاریخ بوندسلیگا شد + عکس

فردا شب دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه پارک د پرانس برگزار خواهد شد و با توجه به شکست دیدار رفت، باواریایی‌های نیاز دارند تا به این تیم پاریسی 2 گُل بزنند و گُلی دریافت نکنند تا جواز حضور به مرحله بعدی را کسب کنند.

بسیاری از کارشناسان کار بایرن را دشوار و برخی‌ هم با توجه به غیبت لواندوفسکی در ترکیب تیم آلمانی و فُرم خوب کلیان امباپه، ناممکن می‌دانند اما مانوئل نویر دروازه‌بان و کاپیتان تیم مونیخی باور دارد که تیم او توان حذف پاریسن‌جرمن و صعود به نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

او این موضوع را در گفت‌وگو با سایت رسمی بوندسلیگا مطرح کرد و گفت:" باید از نظر ذهنی آرام باشیم، اما همچنین باید با انگیزه بالایی به میدان برویم. می‌خواهیم با انگیزه، ثبات و با تفکر پا به زمین بگذاریم و بتوانیم نقشه‌های پاریسن‌جرمن را خنثی کنیم. می‌بایست حریف را با بازی هجومی خود، تحت فشار قرار دهیم. آن‌ها در فاز تدافعی، مشکلاتی دارند. اگر بتوانیم همان قدر موقعیت که در دیدار رفت خلق کردیم، در بازی فردا شب نیز خلق کنیم، می‌توانیم به مرحله بعدی راه یابیم".

نویر در حالی این ادعا را مطرح کرده که در دیدار رفت، سه برابر پاریسن‌جرمن شوت در چهارچوب داشت اما بیشتر از دوبار موفق به باز کردن دروازه حریف نشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала