Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره لیورپول: رئال نسبت به بارسا تیم بهتری است

© REUTERS / JON NAZCA مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني
 مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
کنی دالگلیش اسطوره لیورپول، در مورد کامبک برابر رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد سرخ‌ها کار دشواری نسبت به بارسا که در سال 2019 کامبک زدند، برابر کهکشانی‌ها خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول هفته گذشته در زمین رئال مادرید با نتیجه 3-1 شکست خورد تا کار صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان دشوار شود. سرخ‌ها باید در بازی برگشت که چهارشنبه شب بزگزار خواهد شد، دو گل بزنند و گلی هم دریافت نکنند تا به نیمه نهایی بروند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
مدافع برازیلی در اندیشۀ ترک رئال مادرید

با توجه به کامبک لیورپول برابر بارسلونا که در سال 2019، رقم خورد، کارشناسان معتقد اند که این تیم باز هم توان شکست رئال را با نتیجه 0-2 دارد و می‌تواند کهکشانی‌ها را شکست دهد.

کنی دالگلیش اسطوره لیورپول اما شرایط را متفاوت می‌داند و می‌گوید رئال مادرید به مراتب تیم بهتری نسبت به بارسلونا است و کامبک زدن برابر آن‌ها دشوار خواهد بود.

او در این مورد گفت:" در دور رفت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ با نتیجه سه بر یک شکست خوردیم و چهارشنبه مقابل رئال بازی خواهیم کرد. به نظرم  تقابل با رئال نسبت به بازی سال 2019 مشکل‌تر است. رئال مادرید از بارسلونا تیم بهتری است. بارسا در نیوکمپ با نتیجه 0-3 برنده شد و روی صحنه آخر بازی با لیورپول رفتار بچگانه‌ای داشتند. در آن جا فکر کردم که به ما فرصت داده اند. رئال با وجود تغییراتی که داشته در دفاع تیم بهتری است. راموس نیست اما با این وجود از بارسلونا بهتر هستند. فینال در استانبول برگزار می شود، در همان استادیومی که مقابل میلان بازی کردیم و در ضربات پنالتی برنده شدیم. شاید عشق هنوز نمرده باشد و فصل بد ما پایاین خوش داشته باشد".
او در ادامه افزود:" به نظرم اگر بازیکنان لیورپول مثل سال گذشته عطش داشته باشند، می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. روند آنها با 6 شکست پیاپی خانگی بی‌سابقه بوده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала