Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جسی لینگارد در رادار رئال مادرید، پی‌اس‎‌جی و اینتر

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر لینگارد
لینگارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
جسی لینگارد بعد از درخشش در وستهام یونایتد در رادار تیم های بزرگ اسپانیا، ایتالیا و فرانسه قرارگرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی «ESPN» مدعی شد سه باشگاه پی‌اس‌جی، رئال مادرید و اینتر نسبت به خدمت گرفتن جسی لینگارد علاقه‌مند هستند، بازیکنی که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با قراردادی شش ماهه قرضی از منچستریونایتد به وستهام پیوست.

Soccer Football - World Cup - Group G - England vs Panama - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 24, 2018 England's Jesse Lingard scores their third goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
ورزش
لینگارد و امکان توپچی شدن

عملکرد درخشان این هافبک انگلیسی در وستهام، اما سبب شده تا این سه باشگاه بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن او دست به کار شوند، این در حالی است که خود وستهام هم در پی قطعی کردن قرارداد جسی لینگارد است.

لینگارد 28 ساله او که از سال 2011 در تیم اصلی منچستریونایتد عضویت دارد، در طول سال‌های اخیر به طور قرضی برای تیم‌های لسترسیتی، بیرمنگام‌سیتی، برایتون و دربی‌کانتی به میدان رفته است.

لینگارد که تا جنوری بازیکن منچستریونایتد بود و به خاطر نیمکت نشینی ها، به چشم نمی آمد، از زمانی که به عنوان یار قرضی به وستهام آمد، متحول شد تا جایی که اکنون در 9 بازی برای تیم جدیدش 8 گل زده و 4 پاس گل نیز داده است.

او هنوز یکسال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، اما بازی در خارج از انگلیس را به عنوان یکی از گزینه‌هایش در نظر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала