Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ال‌خلیفی: نیمار و امباپه بهانه‌ای جدایی ندارند

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
عضو شوید
مالک باشگاه پاری‌سن‌ژمن می‌گوید که نیمار و کیلیان امباپه، هیچ بهانه‌ای برای ترک پاریس ندارند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در پی صعود پاری‌سن‌ژرمن به لیگ قهرمانان با عبور از بایرن مونیخ؛ ناصر الخلیفی رئس باشگاه پی‌اس‌جی در مورد آینده نیمار و کیلیان امباپه، اصرار دارد که هر دو "هیچ بهانه‌ای برای جدایی" ندارند زیرا غول فرانسوی در چالش دیگری در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل قرار دارد زیر این این تیم برای دومین فصل متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است.

در حالیکه نیمار (پس از خروج 222 میلیون یورویی و ثبت رکورد جهانی در سال 2017) به بازگشت به بارسلونا ارتباط دارد و مدت‌هاست امباپه هم تیمی وی به رئال مادرید لینک داده شده، الخلیفی به RMC Sport گفت: "ما در این باشگاه سرمایه زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همه جامهای ممکن هزینه کرده‌ایم. نیمار و کیلیان امباپه بهانه‌ای برای جدایی ندارند. ما واقعاً همه چیز را برای پیروزی در همه مسابقات داریم. ما امروز تیم بزرگی هستیم."

او اضافه کرد: "ما به دیگران احترام می‌گذاریم اما در کنار آنها هستیم. ما کار می‌کنیم و این کار تمام نشده است. ما باید ادامه دهیم تا آرام باشیم زیرا لیگ قهرمانان تمام نشده است. ما باید هر روز بیشتر کار کنیم. اعتماد به نفس وجود دارد و جزئیات نیز تفاوت ایجاد می‌کند."

پاریسی‌ها در نیمه نهایی باید منتظر بازی امشب دورتموند و سیتی باشند که کدام یکی حریف آنها خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала