Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبتلا شدن اوبامیانگ به مالاریا در تیم ملی

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
پیر امریک اوبامیانگ فاش کرد که به دلیل وظیفه ملی با گابُن به مرض مالاریا مبتلا شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان آرسنال فاش کرد که وی در زمان بازی ملی با گابن به مالاریا مبتلا شده و اکنون در بیمارستان در حال بهبودی از آن است.

وی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با اسلاویا پراگ غایب مهم آرسنال بود. اما جزئیات عدم حضور مُهاجم گابُنی درست قبل از شروع بازی در جمهوری چک در حالی که او عکسی را در صفحه اینستاگرام‌اش روی تخت بیمارستان منتشر کرد، مشخص شد.

اوبامیانگ این عکس را با عنوانی نوشت: "سلام بچه‌ها، از همه بابت پیام‌ها و تماس‌های تان متشکرم. متأسفانه چند هفته پیش در حالی كه در گابُن مشغول انجام بازی تیم ملی بودم، به مالاریا مبتلا شدم. این هفته چند روز را در بیمارستان گذرانده‌ام اما به لطف پزشکان بزرگی که ویروس را خیلی سریع شناسایی و درمان می‌کنند، هر روز حالم خیلی بهتر می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала