Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزینه ستاره‌های لیگ برتری برای نشر فعالیت‌های شان در صفحات مجازی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
بازیکنان لیگ برتری برای انجام فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی ماهیانه 1000 تا 4000 پوند برای شرکت‌های انجام دهنده کار هزینه می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ستاره‌های لیگ برتری ماهانه تا 4000 پوند برای هزینه حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی پرداخت می‌کنند، بازیکنانی که به دلیل نداشتن اصالت پس از اتفاقات تلخ برای فیل فودن و جو هارت مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

اسپورت میل مدعی شده که فوتبالیست‌ها ماهیانه 4000 پوند در هر ماه برای برون سپاری فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی هزینه می‌کنند.

فیل فودن ستاره منچسترسیتی چهارشنبه شب تحت تأثیر توییتی قرار گرفت که یکی از اعضای تیم رسانه‌های اجتماعی وی؛ توئیتی را منتشر کرد و به نظر می‌رسید کیلیان امباپه را در آستانه دیدار من‌سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری‌سن‌ژرمن فراخوانده است.

فودن که تازه از به ثمر رساندن گل پیروزی مقابل بوروسیا دورتموند، توئیت را تایید نکرده و متعاقباً حذف شد. البته فودن 20 ساله متخصصان محتوای رسانه "تن تئوس میدیا" را در پروفایل‌های خود لیست‌ کرده، مشخص نیست که آیا آنها مرتکب اشتباه روز چهارشنبه شده‌اند یا خیر.

View this post on Instagram

A post shared by Joe Hart (@joehartofficial)

ماه گذشته، جو هارت پس از شکست تحقیرآمیز 3-0 تاتنهام در بازی برگشت مقابل دینامو زاگرب در لیگ اروپا، مجبور به عذرخواهی شد.

گفته می‌شود مبلغی که بازیکنان می‌پردازند بسته به سطح خدمات مورد نیاز متفاوت است.

منابع صنعت نشان داده‌اند که برخی از بازیکنان به هیچ وجه با حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار نمی‌کنند، با وجود این‌که ایجاد یک پست ممکن است چند ثانیه طول بکشد.

View this post on Instagram

A post shared by Phil Foden (@philfoden)

عدم صحت فعالیت برخی از بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی در هفته‌های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته، با این واقعیت که تعدادی از فوتبالیست‌ها از شرکت‌های مدیریت کننده برای مدیریت حساب‌های خود استفاده می‌کنند که دلیل آنها پست‌های بسیار مشابهی است.

پس از ارسال یک رشته از پیام‌های تقریباً یکسان توسط بازیکنان انگلستانی در تعطیلات بین المللی ماه گذشته در توییتر، گری نویل مدافع سابق منچستر یونایتد گفت: "آیا کدام یکی از بچه‌ها خودشان پست می‌گذارند؟ اصالت ندارند. یا خودتان با فکر خود به آن بپردازید یا کاملاً از آن دور شوید."

نویل روز پنجشنبه افزود: "خانم‌ها، حساب‌های شخصی خود را اجرا کنید! افکار و اصالت مستقل شما در معرض خطر است. این صدای شماست نه کس دیگر. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала