Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آشتی زیدان با بازیکنانِ نیمکت‌نشین؛ سرمربی رئال بار دیگر به سیستم چرخشی رو می‌آورد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان در مقطع حساسی از فصل قرار دارد و مجبور است به بازیکنان نیمکت‌نشین میدان بدهد تا بازیکنان اصلی برای دیدارهای دشوار استراحت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، زیدان در فصول گذشته به سیستم چرخشی بسیار باورمند بود و تلاش می‌کرد تا به همه بازیکنان میدان بدهد.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
بازگشت ستاره همیشه مصدوم زیدان به تمرینات + عکس

این سرمربی فرانسوی در فصل جاری و با توجه به افتی که رئال مادرید تجربه کرد، تصمیم گرفت استفاده از سیستم چرخشی را کنار بگذارد و از بازیکنان اصلی و قابل اعتماد در ترکیب ثابت استفاده کند.

سرمربی رئال مادرید اما حالا مجبور است تا بار دیگر با بازیکنان نیمکت‌نشین آشتی کند زیرا تیم او در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و در دو جبهه برای قهرمانی می‌جنگد.

این تیم دو دیدار حساس برابر چلسی در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، و 8 دیدار که شبیه فینال اند، در رقابت‌های لالیگا در پیش دارد.

از سویی هم بازیکنان چون کورتوا، واران، مندی، ‌تونی کروس، کریم بنزما، لوکاس وازکز، لوکا مودریچ، سرخیو راموس، کاسمیرو، وینیسیوس جونیور،‌ دنی کارواخال و‌ رودریگو گوئس که ستاره‌های مورد اعتماد زیدان محسوب می‌شوند، یا مصدوم اند، یا به کرونا مبتلا شده اند و یا هم شدیدا خسته اند.

از همین رو زیدان اگر می‌خواهد که در همه دیدارها به پیروزی برسد، باید به بازیکنانی چون مارسلو، ایسکو، اودریوزولا، ماریانو، ناچو، میلیتائو، لونین و برخی بازیکنان آکادمی اعتماد کند و با بازی دادن به آن‌ها زمینه استراحت ستاره‌های اصلی خودش را مهیا سازد.

برخی رسانه‌های مادرید نیز امروز مدعی بودند که زیدان از چند بازی قبل کم‌کم بازیکنان نیمکت نشین را به ترکیب ثابت راه داده که می‌توان به حضور اودریوزولا و مارسلو در ال‌کلاسیکو، اشاره کرد.

گفته می‌شود که زیدان در برابر ختافه در این هفته از رقابت‌های لالیگا، به بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور، تونی کروس، لوکا مودریچ، کاسمیرو، فده والورده و کریم بنزما استراحت می‌دهد و بازیکنانی چون ایسکو، رودریگو، دیاز، مارسلو و بازیکنان اکادمی به جای آن‌ها بازی خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала