Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بن‌بست در تمدید با مدافعان اصلی، آلابا را به رئال نزدیک کرده است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
با توجه به مشخص نبودن آیندۀ مدافعانی چون راموس، واران و مارسلو، داوید آلابا به رئال مادرید نزدیک‌تر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مذاکرات رئال مادرید با سرجیو راموس به بن‌بست خورده و احتمال تمدید قرارداد این مدافع با تجربه با کهکشانی‌ها بسیار کمرنگ است.

داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
رئال در صورت ناکامی در جذب آلابا چه می‌کند؟

مارسلو مدافع چپ رئال مادرید نیز دیگر ستاره درخشانی نیست و این باشگاه می‌خواهد برای خروج از بحران مالی، این مدافع باتجربه را به فروش برساند.

از سویی هم سران رئال مادرید نیم نگاهی به فروش واران که مشتریان زیادی در اروپا دارد، دارند و می‌خواهد با فروش او مشکلات مالی شان را کاهش دهند.

احتمال خروج سرخیو راموس، رافائل واران و شاید هم مارسلو، ورود داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن را به مادرید را بیش از پیش محتمل می کند.

این مدافع باتجربه و چند کاره که جدایی‌اش به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل قطعی است، می‌تواند به خوبی جای خالی راموس، واران و حتی مارسلو را پُر کند و همین موضوع سبب شده تا مدیران رئال مادرید در صدد تأمین خواست‌های مالی این بازیکن باشند.

در حقیقت باشگاه رئال مادرید از ناچو و میلیتائو راضی است و درخشش این دو مدافع در کنار هم سبب شده تا باشگاه به فکر فروش واران، عدم تمدید با راموس و جذب آلابا باشد.

سران رئال مادرید تصمیم دارند فصل بعد با جذب آلابا و قراردادن او در کنار میلیتائو، زوج جدید در خط دفاعی داشته باشند و از شر دستمزد هنگفت واران و راموس نیز رهایی یابند.

گفته می‌شود که آلابا به دنبال خانه در منطقه لا فینکای شهر مادرید و نزدیکی خانه کروس است و می‌خواهد در همسایگی هم‌تیمی سابق خود در پایتخت اسپانیا زندگی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала