Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت صریح لالیگا با برگزاری سوپرلیگ اروپا

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
سران سازمان لالیگا در مورد ایده برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ واکنش نشان داده و آنرا مردود دانست.

به گزارش اسپوتنیک؛ از ظهر امروز به بعد ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا خیلی جنجال آفرین شده و خبرهای مطرح شده که احتمالا فلورنتینو پرز در مورد سوپرلیگ اروپا (متشکل از تیم‌های من‌یونایتد، من‌سیتی، چلسی، آرسنال، تاتنهام، لیورپول، بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، یوونتوس، میلان و اینتر) بیانیه‌ای منتشر خواهد کرد.

اما در سوی مقابل خاویر تباس رییس سازمان لالیگا در بیاینه رسما با این ایده مخالفت کرده و مدعی شده که در صورت تحقق آن، همه سازمان‌های ذینفع و همچنین فیفا دست به توقف این پروژه متحد خواهد زد.

رییس لالیگا در بیانیه‌اش آورده است: "باشگاه‌هایی که در تلاش برگزاری سوپرلیگ اروپا هستند خودخواه اند و فقط منافع شخصی خود را در نظر دارند. ایجاد سوپرلیگ اروپا باعث از بین رفتن همبستگی می‌شود. یوفا، لیگ‌های اروپا و لالیگا مدت زیادی است که در این زمینه کار می‌کنند و آنها پاسخ مناسب خود را خواهند گرفت."

یوفا نیز امروز بیانیه صادر کرد که هر باشگاه در صورت حضور در این مسابقات،  از تمامی بازی‌های زیر نظر فیفا و یوفا در سطح داخلی، قاره‌ای و جهانی منع خواهند شد و بازیکنانی شان نیز نمی‌توانند در سطح ملی حضور یابند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала