Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت واران و غیبت عجیب هازارد در تمرینات گروهی

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
رافائل واران امروز در تمرینات گروهی اشتراک کرد اما هازارد پس از دو هفته حضور در تمرینات گروهی، بار دیگر به سالون بدن سازی رفت و با هم‌تیمی‌هایش تمرین نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید، از دو هفته قبل تمرینات گروهی را پس از یک مصدومیت طولانی آغاز کرد و به نظر می‌رسید که این هفته بازی کند. هازارد اما امروز بار دیگر در سالون بدنسازی به تمرین پرداخت و در کمپ والدیباس حاضر نشد تا شایعاتی در مورد تشدید مصدومیت این بازیکن باز هم اوج گیرد.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
ورزش
ادعای دیلی میل: منچستر دست بردار واران نیست

کادر فنی رئال مادرید به شدت نگران است و باید دید که آیا هازارد می تواند چهارشنبه شب برابر کادیز بازی کند یا نه. این بازیکن برای ریکاوری خود از لیوان مائسچالک فیزیوتراپ تیم ملی بلژیک هم کمک گرفته تا بزودی از مصدومیت رهایی یابد.

این طرف اما خبرهایی خوبی نیز برای هواداران رئال مادرید وجود دارد و رافائل واران مدافع فرانسوی کهکشانی‌ها کرونا را شکست داده و با منفی شدن آزمایش کرونایش به تمرینات اضافه شد.

این بازیکن در فهرست بازی با کادیز قطعاً قرار می‌گیرد و باید دید که در ترکیب ثابت حضور خواهد داشت یا نیمکت نشین خواهد بود.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала