Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر اجرایی یوفا: رئال، سیتی و چلسی بزودی اخراج می‌شوند + عکس

© AFP 2023 / DENIS CHARLETМяч UEFA
Мяч UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
تهدیدات یوفا به سه باشگاه چلسی، رئال مادرید و منچسترسیتی هنوز پا برجاست و احتمال اخراج این تیم‌ها از نیمه‌هایی لیگ قهرمانان اروپا متصور است.

به گزارش اسپوتنیک، بدنبال انتشار خبر تولد سوپر لیگ اروپا و موافقت باشگاه‌های بزرگ با این طرح و زمینه چینی آن ها برای برگزاری این مسابقات از سال آینده میلادی، یوفا، فیفا و مدیران لیگ های داخلی کشورهای مطرح اروپایی، این اقدام را محکوم و تحریم‌هایی را به باشگاه‌ها وضع کردند.

یکی از تحریم‌های جدی که در نخستین ساعات مطرح شد، حذف تیم‌های چلسی، رئال و سیتی از نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به دلیل حضور در سوپر لیگ بود و به نظر می‌رسد که این تیم از این رقابت‌ها مهم حذف شوند.

یوفا اما مدعی شد که هنوز این تصمیم نهایی نیست و باشگاه‌های از نیمه‌نهایی رقابت‌های حذف نخواهند شد.

این تهدید اما هنوز پابرجاست و یکی از مدیران ارشد اجرایی یوفا به رویترز گفته که بزودی تصمیم نهایی در این مورد گرفته خواهد شد.

 یسپر مولر، یکی از مدیران اجرایی یوفا و رئیس اتحادیه فوتبال دانمارک، گفته است که باشگاه‌های رئال مادرید، منچسترسیتی و چلسی به دلیل حضور در سوپر لیگ، به زور جمعه از لیگ قهرمانان اخراج خواهند شد.

مولر در این مورد گفت:" رئال مادرید، منچسترسیتی و چلسی حذف می‌شوند و من انتظار دارم که این اتفاق روز جمعه رخ دهد. روز جمعه باید یک جلسه کمیته اجرایی فوق العاده برگزار شود. من انتظار دارم هر 12 باشگاه بیرون رانده شوند".

این در حالی‌ست که امروز شایعات مطرح شده بود که پس از اخراج این سه تیم پی‌اس‌جی به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا معرفی خواهد شد، اما مولر در این مورد چیزی نگفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала