Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ بایرن به سوپر لیگ نه گفت

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی به سوپر لیگ پاسخ منفی داد و در این رقابت‌ها حضور پیدا نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی و با نشر بیانیه‌ای اعلام کرد که در رقابت‎‌های سوپر لیگ اشتراک نخواهد کرد و همچنان حامی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

هربرت هاینر رییس باشگاه بایرن مونیخ در مورد عدم اشتراک در این رقابت‌ها گفت:" اعضای باشگاه و طرفداران ما حضور در سوپرلیگ را رد می‌کنند. هدف ما در باشگاه بایرن مونیخ حضور در رقابت های فوق العاده و احساسی لیگ قهرمانان است."

کارل هاینس رومنیگه هم اعلام کرد که از طرف هیات مدیره باشگاه بایرن مونیخ صریحا اعلام می‌کند که باشگاه بایرن در سوپرلیگ حضور نخواهد داشت. بایرن با بوندسلیگا همبستگی دارد. اینکه ما به عنوان نماینده آلمان در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم، همیشه یک لذت بزرگ برای ما بوده است. همه ما هنوز پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون در سال 2020 را به خوبی به یاد داریم و چنین لحظه‌ای برای ما فراموش نشدنی است. از نظر باشگاه بایرن مونیخ، لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت باشگاهی در جهان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала