Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی میلان: باشگاه به من گفته در مورد «سوپرلیگ» حرف نزنم

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOمیلان
میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری قبل از مصاف با ساسولو، از صحبت در مورد سوپر لیگ امتناع ورزید و دلیل آن را توصیه باشگاه عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سوپر لیگ اروپا این روزها فضای فوتبال اروپا را متشنج ساخته و در همه مجالس فوتبالی در این مورد صحبت می‌شود.

AS Roma, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
صف مخالفان سوپر لیگ طولانی‌تر شد؛ آ.اس رُم در سوپر لیگ اشتراک نمی‌کند

سرمربیان تیم‌ها نیز در هر نشست خبری با پرسش‌های در مورد سوپر لیگ روبه‌رو می‌شوند و مجبور اند تا به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ قناعت بخش ارائه دهند.

برخی مربیان که تیم‌های شان در این رقابت‌ها حضور دارند، تلاش می‌ورزند تا در این مورد صحبت نکنند و موضع شخصی شان را نیز پنهان کنند.

در این میان استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری قبل از مصاف با ساسولو، واضح بیان کرد که باشگاه از او خواسته تا در این مورد حرف نزند.

سرمربی میلان در پاسخ به پرسشی در مورد سوپر لیگ اروپا، گفت:" من به توصیه‌های باشگاهم گوش می‌دهم که از من درخواست کرده روی کار و اهداف خود تمرکز کنم. ما آنچه در آینده اتفاق می افتد را ارزیابی خواهیم کرد. اکنون زمان مناسبی نیست که در این باره صحبت کنیم".

پیولی در حالی از صحبت در مورد سوپر لیگ امتناع ورزید که قبل از این گواردیولا و کلوپ که تیم‌های شان جز مؤسسان سوپر لیگ اند، مخالفت شان را با این لیگ علنی بیان کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала