Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایه‌های «سوپر لیگ» متزلزل شد؛ 4 تیم بزرگ به دنبال خروج

© AFP 2023 / DENIS CHARLETМяч UEFA
Мяч UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که رقابت سوپر لیگ اروپا شکل ناگرفته نابود خواهد شد زیرا تیم‌هایی حاضر در این رقابت‌ها به دنبال خروج اند.

به گزارش اسپوتنیک، سوپر لیگ اروپا در 48 ساعت گذشته جهان فوتبال را وارد شوک بزرگی کرده و 12 تیم متمول و قدرتمند اروپا، اوضاع را شدیداً متشنج ساخته اند.

باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.04.2021
اتحاد «سوپر لیگ» در حال فروپاشی؛ چلسی به دنبال خروج است

فیفا و یوفا اما با قدرت در برابر تیم‌هایی که در سوپر لیگ حضور دارند، ایستاده و با وضع تحریم‌های سنگین موفق شده تا وضع را اندکی مدیریت کند.

از سویی هم هواداران این تیم‌ها با حضور پُر شور در مقابل ورزشگاه‌ها، به مدیران ارشد تیم‌های شان هشدار داده اند که آن‌ها موافق به حضور تیم‌های شان در این رقابت‌ها نیستند و باید از حضور در این رقابت‌ها انصراف دهند.

همۀ این مورد به نظر می‌رسد که بسیار کارساز بوده زیرا در چند ساعت آخر گزارش‌های از انگلیس و اسپانیا، می‌رساند که باشگاه‌ها منچسترسیتی، چلسی، اتلتیکومادرید و بارسلونا به دنبال خروج از این رقابت‌ها اند.

سان و بی‌بی‌سی ساعتی قبل گزارش دادند که دو باشگاه منچسترسیتی و چلسی به دنبال جمع آوری اسناد اند تا توافق با سوپر لیگ را فسخ کنند.

در همین حال خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا به موندو دیپورتیوو گفته است که در صورت عدم موافقت اعضای باشگاه، راهی سوپر لیگ اروپا نخواهد شد.

در مادرید نیز خبرها می‌رساند که اتلتیکومادرید نیز به این جمع پیوسته و می‌خواهد سوپر لیگ را ترک کند.

گفته می‌شود که ترک سوپر لیگ برای تیم‌های حاضر ساده نخواهد بود و این باشگاه‌ها مجبور اند تا مبلغ هنگفتی به عنوان غرامت پرداخت کنند.

این تیم‌ها در حالی تصمیم به خروج از این رقابت‌ها گرفته اند که قرار است امشب مدیران 12 تیم سوپر لیگ با هم جلسه داشته باشند و در مورد اتفاقات اخیر و آینده این لیگ صحبت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала