Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دعوت هندرسون از کاپیتان های لیگ برتری برای پاسخ نهایی به سوپرلیگ

© Sputnik / Алексей Филиппов / جوردان هندرسون /  مراجعه به بانک تصاویر جوردان هندرسون
جوردان هندرسون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول جلسه اضطراری کاپیتان‌های تیم‌های لیگ برتر انگلستان را فرا خواند.

به گزارش اسپوتنیک؛ جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول، جلسه اضطراری کاپیتان‌های تیم‌های لیگ برتر را برای پاسخ بازیکنان به پیشنهادات سوپرلیگ فراخواند.
کاپیتان لیورپول که باشگاه خودش یکی از شش تیم انگلیسی است که در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند، قرار است پاسخ بازیکنان را نسبت به برنامه‌هایی که فوتبال را به هم زده است، رهبری کند.


هندرسون 30 ساله، مدتهاست که به عنوان چهره قابل اعتماد و مورد احترام در میان فوتبالیست‌های سطح بالا دیده می‌شود. روز سه شنبه نیز گزارش‌هایی از نشریه آلمانی BILD منتشر شد که نشان می‌داد لیورپول به دلیل خشم طرفداران نسبت به این پیشنهادات نسبت به پروژه سوپرلیگ " به طور فزاینده‌ای تردید دارد."
این اجلاس مهم خواهد بود زیرا شامل نمایندگانی از باشگاه‌هایی است كه بخشی از برنامه‌های جدایی هستند و افرادی كه شامل مسابقات سوپرلیگ نیستند.
هندرسون بازیکن ملی پوش انگلستانی، پاسخ بازیکنان را به بحران NHS ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا هدایت کرد.
کاپیتان سرخ‌ها با توجه به آنچه انتقاد ناعادلانه از سوی فوتبالیست‌ها توسط وزیر بهداشت مت هانكوك، ایجاد صندوق با هدف جمع آوری میلیو‌ها پول برای این خدمات را نظارت كرد.
در این جلسه به احتمال زیاد درباره بازیکنانی که آخر هفته زیر ذره بین قرار می‌گیرند بحث خواهد شد. همانطور که "اسپورت میل" فاش کرد، ستارگان منچستر یونایتد روز دوشنبه با اد وودوارد معاون اجرایی جلسه توجیهی اضطراری داشتند.
آنها تحت هدایت کاپیتان هری مگوایر ناراضی بودند که از طریق رسانه‌ها به این برنامه پی بردند و وقتی خبر پیروزی 3-1 مقابل برنلی در روز یکشنبه منتشر شد، اوله گونر سولسشر سرمربی تیم مجبور شد با مطبوعات روبرو شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала