Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس‌های اولیه تاتنهام با سرمربی باسک‌ها؛ مارسلینو جانشین آقای خاص می‌شود؟

© AP Photo / Jose Miguel Fernandez de VelascoMarcelino García Toral, exentrenador del FC Valencia
Marcelino García Toral, exentrenador del FC Valencia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
تاتنهام با مارسلینو سرمربی اتلتیک بیلبائوی اسپانیا تماس گرفته زیرا دانیل لوی به جستجوی جانشین ژوزه مورینیو ادامه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مورینیو پس از تنها 17 ماه مسئولیت در شمال لندن، صبح روز دوشنبه اخراج شد. او با اسپرز در رده هفتم لیگ برتر قرار گرفت و تیم‌اش ماه گذشته در مقابل دیناموزاگرب از لیگ اروپا کنار رفت.

لوی پیش از این "رایان میسون" هافبک سابق اسپرز را تا پایان فصل به عنوان سرپرست انتخاب کرده بود و اکنون به دنبال یک مربی جدیدِ آماده برای شروع فصل آینده است.

رسانه "د اتلتیک" مدعی است، اسپرز قبلاً با مارسلینو سرمربی بیلبائو تماس گرفته، زیرا گزینه‌های بالقوه را اعلام می‌کند.

مربی اسپانیایی 55 ساله در کشور خود از شهرت خوبی برخوردار است و از سال 2011 مدیریت سویا، ویارئال و والنسیا را بر عهده دارد.

او فقط در جنوری امسال هدایت بیلبائو را بر عهده گرفت و در این فصل قهرمان سوپرجام اسپانیا شد و در فینال بارسلونا را شکست داد. او همچنین در دو فینال آخر کوپا دل‌ری با باشگاه باسک حضور یافت ولی تن به شکست داد.

ادعا می‌شود که اگرچه مارسلینو تا سال 2022 قرارداد دارد اما بندهای مندرج در قرارداد او می‌توانند به او اجازه دهند تا با پرداخت هزینه غرامت مناسب تابستان امسال جدا شود.

همچنان از ایتالیا خبر می‌رسد که تاتنهام شرایط استخدام مائوریتزیو ساری را نیز رصد می‌کند. ادعا شده که اسپرز با نماینده‌اش "فالی رمضانی" تماس گرفته تا از ابتدای فصل آینده این شغل را به مربی ایتالیایی پیشنهاد دهد. با وجود اینکه در آگوست گذشته او از یوونتوس اخراج شد، ولی ساری هنوز تا جون 2022 با این باشگاه قرارداد دارد.

در سوی دیگر جولیان ناگلزمن مربی لایپزیگ هنوز هم گزینه مورد نظر اسپرز است.

در حالی‌که او به سکوی هدایت بایرن بیشتر نزدیک است، همچنان اسپرز با احتمال واقعی از دست دادن صلاحیت فصل آینده لیگ قهرمانان، کار دشواری برای جذب مربی آلمانی خواهد داشت.

گفته می‌شود که ماکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس و آث میلان نامزد دیگری است اما هنوز در حالی با او تماس گرفته نشده که روبرتو مارتینز بلجیمی توسط برخی از واسطه‌ها مطرح شده است. همچنین ادعا می‌شود که اسکات پارکر برای کار در این فصل با فولام "باعث تحسین سران تاتنهام شده است".

پارکر که بین سال‌های 2011 تا 2013 برای اسپرز بازی می‌کرد، با وجود سبک بازی و تمایل به استفاده از بازیکنان جوان، باشگاه سابق خود را تحت تأثیر قرار داده، اگرچه فولام در حال سقوط از لیگ است.

برندان راجرز نیز مورد علاقه اسپرز قرار دارد اما او فقط در دسامبر 2019 قرارداد جدیدی با لستر امضا کرد و تصور می‌شود که روباه‌ها برای آزاد کردن او در تابستان هزینه غرامت زیادی را درخواست می‌کنند.

راجرز همچنین از شغل اسپرز فاصله گرفته و روز سه شنبه گفت: "این فوتبال است، همیشه گمانه زنی‌ها پیرامون مربیان مختلفی وجود دارد. تاتنهام یک باشگاه خارق العاده و یک باشگاه بزرگ است اما تمرکز من اینجا است. من در یک مرکز تمرینی کلاس جهانی هستم، پروژه‌ای که ما در اینجا هستیم هنوز می‌خواهیم آن را توسعه دهیم و کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. من ارتباط زیادی با بازیکنان و هیئت مدیره دارم و برنامه‌هایی برای ادامه پیشرفت داریم."

در حال حاضر  میسون سرمربی تیم اسپرز است و چهارشنبه شب اولین بازی خود را مقابل ساوتهمپتون نظارت خواهد کرد. او سپس روز یکشنبه فینال جام کارابائو را مقابل منچسترسیتی برگزار می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала