Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان سوپر لیگ نزدیک است؛ اینتر و اتلتیکو رسما انصراف دادند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
دو باشگاه فوتبال اینترمیلان و اتلتیکومادرید رسما از سوپرلیگ اروپا کناره‌گیری کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از شش تیم بزرگ لیگ برتری، حالا نوبت به اتلتیکومادرید و اینترمیلان رسید که رسما از پروژه سوپرلیگ اروپا کناره‌گیری کنند.

اینتر اولین باشگاه سری آ است که به طور رسمی کناره‌گیری خود از سوپرلیگ را تأیید کرد.

در بیانیه رسمی این باشگاه آمده است: "اینترمیلان تأیید می‌کند که این باشگاه دیگر بخشی از پروژه سوپرلیگ نیست. ما همیشه متعهد هستیم که بهترین تجربه فوتبال را به هواداران ارائه دهیم. نوآوری و گنجاندن بخشی از DNA ما از زمان تأسیس است. تعامل ما با همه ذینفعان برای بهبود صنعت فوتبال هرگز تغییر نخواهد کرد."

در ادامه این بیانه همچنان آمده: "اینتر معتقد است که فوتبال مانند هر بخش دیگری از فعالیت‌ها، باید علاقه مند به بهبود مداوم رقابت‌های خود باشد، تا در چارچوبی از پایداری مالی، هواداران هیجان انگیز را از هر سنی در سراسر جهان حفظ کند. با این چشم انداز ما مشتاقانه منتظر ادامه کار با نهادها و همه ذینفعان برای آینده ورزشی هستیم که همه ما دوست داریم."

از سویی هم باشگاه اتلتیکومادرید با انتشار بیانیه‌ای، رسما جدایی اش از سوپرلیگ را اعلام داشت: "هیئت مدیره اتلتیکو مادرید که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، تصمیم گرفته مثل بقیه باشگاه‌های موسس، در نهایت عضویت خود را در این پروژه رسمی نکند. اتلتیکو مادرید برای پیوستن به این پروژه در پاسخ به شرایطی که امروز دیگر وجود ندارد، آخرین تصمیم را گرفت. برای این باشگاه، هماهنگی بین همه گروه‌هایی که خانواده روخی‌بلانکا را تشکیل می‌دهند، به ویژه هواداران ما ضروری است.

حالا با جدایی اتلتیکو و اینتر فقط چهار باشگاه (رئال، بارسا، یوونتوس و میلان) در پروژه سوپرلیگ باقی مانده‌اند.

صبح روز چهارشنبه، الکساندر چفرین رئیس یوفا از تصمیم باشگاه‌هایی که ترجیح دادند پروژه را کنار بگذارند، استقبال کرد و در بیانیه‌ای گفت: "مهمترین چیز این است كه پیش برویم، وحدتی را كه قبلاً از این ورزش برخوردار بودیم دوباره بسازیم و با هم پیش برویم."

به نظر می‌رسد فوتبال برای همیشه خاموش کردن صفحه سوپرلیگ نزدیک است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала