Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز دوباره مذاکرات بارسا با دپای؛ این بار موضوع انتقال رایگان است

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای
ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
بارسا "مذاکرات‌اش را برای جذب ممفیس دپای کاپیتان المپیک لیون برای انتقال رایگان در تابستان آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا مذاکرات خود را برای جذب آزاد ممفیس دپای در تابستان جاری آغاز کرده اما طبق گزارشات در اسپانیا هنوز با کاپیتان لیون به توافق نرسیده است.

قرارداد این بازیکن 27 ساله در تیم لیگ یک در ماه جون به پایان می‌رسد و او پیوند زیادی با پیوستن به هموطن‌اش رونالد کومان در نیوکمپ در اواخر سال جاری دارد.​

گزارش شده که ستاره هالندی درست در اواخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با غول کاتالان شرایط شخصی موافقت کرد اما در نهایت به دلیل عدم فروش بازیکن به بارسلونا، این انتقال نهایی نشد. اما اکنون ایستگاه تلویزیونی Esport3 کاتالان گزارش داده که باشگاه در حال مذاکره مجدد در مورد توافق برای امضای قرارداد دپای از شش ماه پیش است ولی اضافه می‌کند که نصف یا کمی بیش از نیمی از مبلغ پیشنهادی او در ماه اکتوبر به او پیشنهاد شده است.

همان منبع اضافه می‌کند که دپای پیشنهادات مالی بهتری از اتلتیکو مادرید، یوونتوس و اینترمیلان دارد اما این بازیکن در نهایت می‌خواهد زیر نظر کومان برای بارسلونا بازی کند.

در این گزارش همچنان اشاره شده كه نمایندگان دپای دو هفته پیش به بارسلونا سفر كرده‌اند تا مذاكره با مدیر جدید ورزشی باشگاه ماتئو آلمانی را كه پس از انتخاب خوان لاپورتا در ماه مارچ به این سمت آورده شد، آغاز كنند.

کومان همچنان مشتاق جذب دپای است زیرا به دنبال تقویت خط حمله خود در آستانه فصل آینده است، اما موندو دپورتیوو اضافه می‌کند همه افراد در این باشگاه از این تعقیب مطمئن نیستند. اعتقاد بر این است که برخی از روسا خرید ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند را ترجیح می‌دهند اما بعد از اینکه مینو رایولا، نماینده بازیکن 20 ساله شرایط خدمات وی را به بسیاری از تیم‌های برتر اروپا ارائه داد، شانس آنها کمتر شد.

دپای در این فصل در 35 مسابقه 20 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داشته که در حال حاضر در لیگ 1 چهارم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала