Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ال‌کلاسیکو بر سر دفاع از سوپرلیگ

© AP Photoريال برشلونة
ريال برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
عضو شوید
پس از انصراف میلان و یوونتوس حالا دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در دفاع از سوپرلیگ اروپا تنها مانده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید و بارسلونا در دفاع از پروژه سوپرلیگ که تنها از یکشنبه تا دوشنبه متولد شد تنها مانده اند.

سه‌شنبه تا چهارشنبه شب شش باشگاه بزرگ لیگ برتری عقب نیشین کردند و امروز 4 تیم دیگر (یوونتوس، اینتر، میلان و اتلتیکو) از کنار رئال مادرید و بارسلونا رفتند.

از زمانی‌که چلسی با واکنش "طرفداران" خود تشویق شد از سوپرلیگ کناره‌گیری کند، این روند ادامه یافت و خیلی زود منچسترسیتی هم دروازه خروج را باز کرد. در حالی‌که یوفا و فیفا در صورت ادامه پروژه سوپرلیگ، آینده دوازده باشگاه موسس را در مسابقات شرط گذاری کردند، دولت‌ها، فدراسیون‌ها، لیگ‌های ملی، مربیان و بازیکنان، ستاره‌های سابق ... بیانیه‌های رد این پروژه را صادر کردند که این امر سبب تضعیف اساس پروژه‌ای شد که توسط فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید و آندره آنیلی رهبر ارشد یوونتوس پشتیبانی می‌گردید.

توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
رسمی: هر شش تیم لیگ برتری از سوپرلیگ کنار رفتند

چند ساعت قبل از جدایی شش باشگاه لیگ برتری، باشگاه‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند بامداد امروز (ساعت 02:00 بامداد چهارشنبه) رسماً تأیید کردند که از این پروژه پشتیبانی نمی‌کنند و پی‌اس‌جی نیز با توجه به تعهدات قطر و جام جهانی 2022 وارد این پروژه نشد.

تیم‌های سری آ و لالیگا یکی پس از دیگری تصمیم قطعی گرفتند. با وجود صحبت‌های آنیلی با دفاع از آینده رقابت جدید، اینتر، میلان و یوونتوس رسما جدایی خود را اعلام کردند. همچنان اتلتیکو مادرید نیز انصراف خود را اعلام داشت.

ورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2021
لحظه شماری برای فروپاشی سوپر لیگ؛ یوونتوس هم کنار کشید

در حال حاضر فقط رئال مادرید کاملاً تعهد خود را به پروژه سوپرلیگا حفظ می‌کند، در حالی که بارسا رسما صحبتی نکرده است. خوان لاپورتا پروژه و موقعیت نهاد را برای رونالد کومان و کاپیتان‌ها توضیح داده و حمایت آنها را منوط به تأیید مجمع شرکا اعلام کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала