Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناتوانی یوفا در مجازات رئال به خاطر سوپرلیگ اروپا

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid- Shakhtar Donetsk karşılaşması
Real Madrid- Shakhtar Donetsk karşılaşması - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
کمیته اجرایی یوفا نمی‌تواند رئال مادرید را به دلیل درگیری در سوپرلیگ تحریم نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ هیچ دلیل قانونی وجود ندارد که کمیته اجرایی یوفا بتواند رئال مادرید را به دلیل مشارکت در ایجاد سوپرلیگ اروپا تحریم کند.

الکساندر چفرین رئیس یوفا روز چهارشنبه با اشاره به احتمال حذف آنها از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چلسی تهدید کرد که بلافاصله رئال را مجازات خواهد کرد.

تحریم مورد اشاره چفرین حول کمیته اجرایی یوفا است که روز جمعه برای تصمیم گیری در مورد مکان‌های نهایی مسابقات قهرمانی اروپا و اتفاقاً تجزیه و تحلیل آنچه در این هفته اتفاق افتاده، جلسه خواهد داشت.

کمیته فوق الذکر قدرت تحریم رئال مادرید یا هر باشگاهی را ندارد، زیرا نهاد مسئول تحریم‌ها کمیته انضباطی است. هیچ اقدام قانونی احتمالی وجود ندارد و در صورت لزوم، دادگاه داوری ورزش (CAS) رای را لغو می‌کند.

همانطور که کارشناسان مختلف قانون ورزش به مارکا تأیید کرده‌اند، هیچ مبنای قانونی برای مجازات احتمالی، حتی در تاریخ بعدی وجود ندارد.

رئال مادرید هیچ ماده‌ای از مقررات رقابت را نقض نکرده است. هیچ مقاله‌ای وجود ندارد که ناسازگاری ایجاد یا ارائه یک رقابت موازی را ذکر کند. در آیین نامه لیگ قهرمانان برای سه سال بعدی 2021 تا 2024 که روز سه شنبه تصویب شده، آن را نیز ذکر نمی‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала