Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتری‌ها خواهان مجازات شش بزرگ شورشی

© REUTERS / PHIL NOBLELiverpool fans celebrate winning the Premier League for the first time
Liverpool fans celebrate winning the Premier League for the first time - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
14 باشگاه لیگ برتری می‌خواهند، شش بزرگ مجازات شوند تا این مورد از کسر امتیاز جلوگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ جنجال‌های پس از سوپرلیگ همچنان ادامه دارد و حالا باشگاه‌های لیگ برتری خواهان مجازات مناسب برای لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، چلسی و تاتنهام هستند.

14 باشگاه لیگ برتر معتقدند افرادی که پشت پروژه سوپرلیگ اروپا در باشگاه‌های "شش بزرگ" هستند باید مجازات شوند در حالی‌که آنها از جریمه احتمالی کسر امتیاز جلوگیری می‌کنند.

بحث‌هایی در مورد تحریم‌ها وجود دارد که شش بزرگ باید اقدامات خود را انجام دهند ولی بسیاری امیدوارند که لیگ برتر از شش تیم مثال بزند.

قانون L9 لیگ برتر می‌گوید هر باشگاه عضو، برای ورود به یک رقابت جدید نیاز به تأیید کتبی قبلی هیئت مدیره دارد، اعتقاد بر این است که توسط باشگاه‌های شورشی که می‌خواهند بخشی از سوپرلیگ پیشنهادی را تشکیل دهند، شکسته شده است.

14 باشگاه لیگ برتر در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد، در مورد بهترین راه برای پیشبرد بحث کردند، با این دیدگاه جمعی که وضع کسر امتیاز و جریمه به افراد اشتباه آسیب می‌رساند: بازیکنان، مربیان و هواداران. اما به نظر می‌رسد توافق مشترکی در مورد بهترین رویکرد بعدی وجود دارد که توسط کاوه سوله کول خبرنگار اسکای اسپورت نیوز توصیف شده است: "این [شش] باشگاه بزرگ صدا و اقتداری را که در گذشته داشته‌اند دیگر نخواهند داشت. 14 باشگاه دیگر که قدرتمند ایستادند و متحد بودند اکنون در موقعیت بسیار قوی‌تری قرار دارند. در مورد جریمه احتمالی، احتمال کسر امتیاز یا تحریم نقل و انتقالات صحبت شده است. همه این موارد بسیار دشوار خواهد بود. به خصوص وقتی صحبت از مواردی مانند کسر امتیاز می‌شود، حامیان نیز مجازات می‌شوند."

سوله کول اضافه کرد: "در میان 14 باشگاه، آنها می‌گویند که ما از این شش باشگاه دوباره استقبال خواهیم كرد. اما برخی از افرادی كه در این امر مشاركت دارند، دیگر استقبال نخواهیم كرد. احساس آنها این است كه برخی از این افراد باید جایگزین تیم‌های جدید شوند چهره‌هایی که آلوده به آنچه گذشته است، نیستند."

عصر روز سه شنبه اعلام شد که اد وودوارد نایب رئیس اجرایی منچستر یونایتد در پایان سال 2021 باشگاه را ترک خواهد کرد و ممکن است او تنها شخصیت ارشد راه خروج نباشد. هواداران تاتنهام هاتسپور قبل از پیروزی 2-1 مقابل ساوتهمپتون عصر چهارشنبه با بنرهای "Levy Out" اعتراض کردند، در همین حال هواداران یونایتد صبح امروز با تظاهرات "Glazers Out" در مقابل درب ورودی زمین تمرین کارینگتون را مسدود کردند. هواداران لیورپول، چلسی و آرسنال نیز در روزهای اخیر احساسات خود را اعلام کرده‌اند، این یک مسئله مداوم است که بعید است به این زودی از بین برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала