Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت هازارد و راموس در روزهای سرنوشت ساز رئال

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
در حالی که سرخیو راموس و ادن هازارد به گروه برمی‌گردد، تونی كروس و مودریچ به دور از میادین هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازیکنان رئال مادرید پس از شکست 3-0 کادیز، صبح پنجشنبه به تمرینات والدبباس بازگشتند.

کسانی که مقابل تیم اندلسی شروع کردند قبل از تمرین در سالن بدنسازی و سپس به زمین مسابقه رفتند، در حالی‌که سرخیو راموس گام مهم دیگری در روند بهبودی خود برداشت.

کاپیتان رئال مادرید آخرین مرحله بهبودی خود را پشت سر می‌گذارد زیرا وقتی در اول اپریل تشخیص داده شد که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده، کادر پزشکی این باشگاه بازگشت وی را پس از یک ماه اعلام کرد.

در همین حال، تونی کروس و لوکا مودریچ روز پنجشنبه با بقیه هم تیمی‌های خود تمرین نکردند زیرا زین الدین زیدان قصد دارد آنها را برای بازی هفته آینده مقابل چلسی برگرداند.

هافبک آلمانی پس از این‌که مجبور شد ماه مارچ از وظایف بین المللی خود کناره گیری کند، ناراحتی‌های داشته و در دو بازی گذشته مقابل ختافه و کادیز بازی نکرده است.

از طرف دیگر، مودریچ دچار کشیدگی عقب ران شده که باعث شد او در دوئل روز چهارشنبه با کادیز کنار برود زیرا زیدان تمایلی به خطر انداختن نداشت.

هر دو راموس و لوکاس واسکز برای بازی در لیگ قهرمانان از بازی دور می‌شوند و باید دید آیا فرلاند مندی که روز پنجشنبه نیز در سالن بدنسازی کار می‌کرد، می‌تواند به موقع بازی سه شنبه آینده مقابل تیم لیگ برتری در دسترس قرار بگیرد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала