Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه بر سر دو راهی؛ رئال عقب بکشد لیورپول پیش می‌آید

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
با تأیید فلورینتینو پرز رییس رئال مادرید اینکه خرید امباپه سخت خواهد بود، فرصت را برای لیورپولی‌ها برابر ساخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیورپول و رئال مادرید هر دو به کیلیان امباپه علاقمند هستند، اما فلورنتینو پرز پذیرفته که بدون سوپرلیگ، جذب کیلیان امباپه فوق ستاره PSG برای همه دشوار خواهد بود.

رئیس رئال مادرید که در مورد پروژه معلق شده سوپرلیگ حرف می‌زد، تمام تلاش خود را کرد تا این باشگاه را به عنوان حاکم فوتبال جهان معرفی کند.

وی به ال لارگوئو گفت: "ما پس از این بیماری همه گیر در حال صرفه جویی در فوتبال هستیم. درآمد مادرید در سال جاری از 900 میلیون به 600 میلیون کاهش یافته است. ما بسیار سخت روی چیزی کار کرده‌ایم که بتواند رضایت همه را جلب کند و انتظار چنین پاسخی را داشتیم."

پس از آنکه شش باشگاه لیگ برتری به این پروژه پشت کردند، اتلتیکو مادرید، میلان و اینتر شانس تحقق رویای پرز را صفر کردند و با این حساب، رئیس رئال پیش بینی کرده که یک پنجره آرام خواهد بود و به ویژه، به ارلینگ هالند و کیلیان امباپه فوق ستاره ها اشاره کرد.

هزینه هر دو در منطقه 150 میلیون پوند است و مُهاجم پاری‌سن‌ژرمن هنوز در مورد آینده‌اش در پارک دو پرنس تصمیم نگرفته است.

بدون شک امباپه بزرگترین "کهکشانی" است که در حال حاضر در فوتبال اروپا تجارت می‌کند، اما بر اساس نظرات پرز، انتقال به برنابئو بعید به نظر می‌رسد.

مرد 74 ساله اسپانیایی به ال لارگوئو گفت: "به طور کلی، نقل و انتقالات بزرگ در این تابستان انجام نخواهد شد. وقتی پول از باشگاه‌های ثروتمند به باشگاه‌های فقیر سرازیر نشود، همه رنج می‌برند. غیرممكن است بدون سوپرلیگ، خریدهایی مثل امباپه و هالند، نه فقط برای رئال مادرید بلکه برای همه. اگر این تابستان امباپه را امضا نکنیم، فکر نمی‌کنم هیچ هواداری به سر خود شلیک کند. آنها می‌دانند که ما همه تلاش خود را می‌کنیم و اگر اتفاقاتی نیفتد، غیرممکن است."

اما به نظر می‌رسد ارزیابی "غیرممکن" او بیش از آنکه برای بقیه کشورهای اروپا باشد، ارزیابی از شرایط مالی وخیم تیم خودش است.

در حقیقت، به نظر می‌رسد یک درخواست ناامید کننده از یک مالک ناامید که می‌داند احتمال دارد امباپه تا سال 2022 به صورت رایگان در دسترس باشد.

از این گذشته، غول لالیگا حدود 170 میلیون یورو بدهی خالص دارد، در مقایسه با آرسنال و منچستر سیتی که نیمی از این مبلغ را دارند.

لیورپول هنوز ارقام خود را اعلام نکرده، اما مالک آن جان دبلیو هنری برای امباپه مطمئناً این کار را انجام می‌دهد. یورگن کلوپ یکی از تمجیدکنندگان معروف امباپه است اما قبلاً ادعا کرده بود که بعید است بتوانند از پس هزینه‌های او برآیند. اما هنری در بیانیه خود برای عذرخواهی از سرمربی سرخ‌ها تلاش نکرد، در حالی‌که تأیید فین‌وی اسپورتس گروپ" نیز در این باشگاه ادامه خواهد داد.

اگر رئال مادرید نتواند در رقابت بر سر جذب امباپه شرکت کند، این می‌تواند یک امتیاز بزرگ برای قهرمان لیگ برتر باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала