Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترس شیاطین سرخ از حمله هواداران به بازیکنان

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
عضو شوید
ستاره‌های منچستر یونایتد پس از حمله‌ گروهی هواداران در زمین تمرین، از حمله آنها می‌ترسند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ستارگان منچستر یونایتد از اینكه هواداران عصبانی به راحتی توانستند امنیت را در پایگاه تمریناتی در كارینگتون بهم بزنند، قبل از رویارویی با مربی اوله گونر سولسشر روز پنجشنبه، شوكه شدند.

هواداران به مالكان آمریكایی باشگاه در مورد نقش یونایتد در سوپرلیگ ناكام اروپا اعتراض كردند و سولسشر را به چالش كشیدند كه چرا او علیه آن حرف نمی زد.

این گروه از حدود 20 هوادار متعلق به "مردان سیاه پوش" هستند که در جنوری سال گذشته به خانه اد وودوارد رئیس یونایتد در چشایر حمله کردند.

سولسشر با همراهی مدیر فنی جدید دارن فلچر، مربی مایکل کاریک و هافبک صربستانی نمانیا ماتیچ، به شرطی که مکالمه آنها ضبط نشود برای جابجایی آنها تلاش کردند.

Зрители на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
هواداران خشمگین «منچستریونایتد» مانع تمرین بازیکنان این تیم شدند + عکس

گفته می‌شود که هواداران از سولسشرر س سوال کرده‌اند که چرا با گلیزر سهامدار اصلی یونایتد، مخالفت نکرد و در محکومیت سوپرلیگ که اوایل این هفته سقوط کرد به سایر مربیان لیگ برتر ملحق نشد.

یک منبع به 'اسپورت میل' گفت: "یکی از سیاه‌پوشان که شانس را فریاد می‌زد که وقتی اوله شروع به صحبت با آنها کرد، صدایش را پایین آمد."

در ادامه آمده: "بازیکنان نگران بودند که هواداران به راحتی از کجا عبور کرده‌اند. نگهبانان امنیتی کافی برای دور نگه داشتن چنین گروه عصبانی وجود ندارد. برای جلوگیری از این اتفاق دوباره نیاز به تقویت دارد."

یونایتد شب گذشته درمورد تهدیدات امنیتی خود توضیحی نداد اما انتظار می‌رود بررسی شود. "مردان سیاهپوش" همچنین در گذشته ستاره‌های سابق منچستر یونایتد وین رونی و ریو فردیناند رد هنگامی که با باشگاه اختلاف داشتند، حضور داشتند.

وودوارد، که تأیید کرده پس از اعلام حضور در سوپرلیگ از ادلمه کار در من‌یونایتد استعفا می‌دهد، دیروز در کارینگتون حضور نداشت.

علی‌رغم عذرخواهی عمومی رئیس جوئل گلیزر در چهارشنبه شب، گروهی از معترضین حدود ساعت 9 صبح به زمین تمرین وارد شدتد و ورودی‌ها را مسدود کردند، قبل از اینکه از دروازه امنیتی جلویی به سمت ساختمان اصلی مجموعه حرکت کنند.

آنها قبل از انتشار عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، با در دست داشتن بنر، به زمین تمرین تیم اول راه یافتند و به مرکز آکادمی دسترسی پیدا کردند. در این بنرهای آنها آمده بود: من‌یونایتد 51%، گلیزرز بیرون شو‌."

اشاره به مدل مالکیت آلمانی‌ست که بیشترین سهام یک باشگاه را در اختیار دارد و "ما تصمیم می‌گیریم چه زمانی بازی کنید". گفته می‌شود بنر دومی به ویژه  اعضای تیم یونایتد را ناراحت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала