Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس از یوفا ترسی ندارد

© AP Photo / Andrew MedichiniГраффити, изображающее президента "Ювентуса" Андреа Аньелли, проделывающего дыру в мяче, в Риме
Граффити, изображающее президента Ювентуса Андреа Аньелли, проделывающего дыру в мяче, в Риме  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس مدعی شد که این باشگاه نگران تهدید‌ها و تحریم‌های اتحادیه فوتبال اروپا نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پس از ناکامی پروژه سوپر لیگ و انصراف بسیاری از تیم‌های مطرح قاره سبز، بسیاری از کارشناسان معتقد اند که یوفا ممکن است تحریم‌هایی بر باشگاه‌هایی که در این طرح نقش پُر رنگ داشتند، وضع کند.

پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
پیرلو: تا این‌جای کار از 10 نمره، 6 نمره به خودم می‌دهم

باشگاه‌ها اما آرام اند و نگران تهدید‌ها و تحریم‌های یوفا نیستند و این موضوع را می‌شود از آخرین حرف‌های آندره‌آ پیرلو به خوبی درک کرد.

سرمربی بیانکونری‌ها در نشست خبری قبل از مصاف با فیورنتینا در مورد ناکامی پروژه سوپر لیگ صحبت کرد و مدعی شد که این باشگاه ترسی از یوفا ندارد.

او به خبرنگاران در این مورد گفت:" ما متقاعد شده‌ایم که می توانیم فصل را با اهداف خود به پایان برسانیم، در مورد اینکه یوفا چه تصمیمی خواهد گرفت آرام هستیم. طبیعی است که در این دوره صحبت‌های زیادی در مورد آنیلی و باشگاه مطرح شده اما ما آرام هستیم و از یوفا ترسی نداریم".

پیرلو در حالی در این مورد صحبت کرده است که در 48 ساعت گذشته موج بزرگی از انتقادات به آدرس باشگاه یوونتوس و رییس این باشگاه صورت گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала