Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرصت یک هفتۀ بارسا برای انتخاب از میان دپای و آگوئرو

© AP Photo / Nick Pottsسرخیو آگوئرو
سرخیو آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
عضو شوید
فابرزیو رومانو روزنامه نگار معتبر مدعی‌ست که بارسلونا یک هفته فرصت دارد تا از میان ممفیس دپای و آگوئرو یکی را انتخاب و برای جذب شان اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک، ممفیس دپای مهاجم هالندی لیون، پس از روی کار آمدن رونالد کومان در بارسلونا، به این باشگاه پیوند خورد و این تیم در زمستان اقداماتی برای جذب این بازیکن انجام داد اما ناموفق بود و با دلیل مشکلات اقتصادی موفق به جذب او نشد.

عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
ورزش
عثمان روی جلد سپورت؛ جانشین نیمار از بارسا میرود

از سویی هم آگوئرو مهاجم آرجانتینی منچسترسیتی و رفیق نزدیک لیونل مسی، در این اواخر در رادار این باشگاه قرار گرفته و اخیراً  رسانه‌های انگلیسی از نهایی شدن انتقال او به نیوکمپ خبر داده بودند.

فابرزیو رومانو روزنامه نگار اما معتقد است که انتقال هیچ کدام از این بازیکنان در مراحل نهایی قرار ندارد و کاتالان‌ها یک هفته دیگر فرصت دارند تا انتخاب خود را نهایی و برای جذب مهاجم مورد نظر اقدام کنند.

رومانو در این خصوص امروز با رسانه‌ها صحبت کرد و گفت:" بگذارید در خصوص آگوئرو صحبت کنم؛ ما یکسری شایعات در خصوص این انتقال داشتیم اما هنوز چیزی امضا نشده است. آگوئرو دوست دارد به بارسلونا برود و کنار مسی بازی کند. او و دپای یکی از گزینه های خط حمله بارسا هستند اما هنوز کار تمام نشده است .هم آگوئرو و هم دپای در تابستان بازیکن ازاد خواهند بود و بارسلونا حدود یک هفته دیگر تصمیم خواهد گرفت تا کدام را به خدمت بگیرد".

گفته می‌شود که کار بارسلونا برای تصمیم‌گیری بسیار دشوار است زیرا هر دو بازیکن آزاد اند، اما آگوئرو مورد حمایت مسی و دپای مورد حمایت رونالد کومان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала