Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ مثبت مدافع سیتی به پیشنهاد جدید بارسا

© Flickr / Wolverhampton.Wanderer / FC Barcelonaورزشگاه نیوکمپ FC Barcelona pitch
ورزشگاه نیوکمپ FC Barcelona pitch - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
عضو شوید
اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی، پیشنهاد جدید بارسلونا را پذیرفته و بزودی با این باشگاه قرارداد خواهد بست.

به گزارش اسپوتنیک، اریک گارسیا که متولد بارسلونا است، از سال 2008 تا 2017 عضو آکادمی لاماسیا بود و سال 2017 به منچسترسیتی فروخته شد. بارسایی‌ها تابستان و زمستان گذشته برای جذب این بازیکن تلاش کردند اما ستیزن‌ها مانع شدند و این مدافع نتوانست به تیم سابقش خودش باز گردد.

گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
گواردیولا، انتقال «اریک گارسیا» به بارسلونا را تایید کرد + عکس

بارسلونا به دلیل این که در پایان فصل قرارداد این بازیکن با سیتی به پایان می‌رسد، به جذب او امیدوار بود و به نظر می‌رسید کار جذب او چند ماه قبل تمام شود، اما با روی کار آمدن لاپورتا، باشگاه بارسلونا نوع پیشنهاد خودش را به این بازیکن تغییر داد که احتمال عدم پیوستن او به بارسا را کمرنگ‌تر کرد.

گارسیا اما پیشنهاد تغییر یافته بارسا که در آن دستمزدش نسبت به باشگاه سیتی کاهشی 50 درصد خواهد داشت، پذیرفته و در تماس با لاپورتا پیوستن به بارسلونا را پذیرفته است.

براساس گزارش موندو دیپورتیوو، لاپورتا به گارسیا در مورد مشکلات مالی وضاحت داده و نقش او را در تیم برجسته عنوان کرده و همین موضوع سبب شده تا این مدافع 19 ساله آماده پیوستن به بلوگرانا شود.

گفته می‌شود که قبل از تماس لاپورتا، گارسیا از تغییر پیشنهاد بارسلونا ناراحت شده بود و نمی‌خواست به این باشگاه بپیوندد اما رییس جدید بارسا این مدافع را قانع ساخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала