Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: پیروزی برابر ویارئال گامی بلند به سوی قهرمانی است

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا پس از برتری تیم‌اش مقابل ویارئال از خیز بلند این تیم برای قهرمانی در فصل جاری سخن زد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان بعد از برتری بارسلونا با نتیجه 2-1 در خانه‌ی ویارئال با خبرنگاران صحبت کرده و اظهار داشت که این پیروزی می‌تواند تیم او را برای قهرمانی در فصل جاری بیشتر کمک نماید.

این پیروزی بلوگرانا را به دو امتیازی اتلتیکومادرید در صدر جدول رسانده است، در حالی‌که بارسلونا با اتلتیکو در هفته 35 لالیکا به مصاف هم می‌روند.

کومان پس از بازی در ورزشگاه دلاسرامیکا گفت: "این [پیروزی] یک قدم بزرگ به سمت قهرمانی است. هر بُرد یک گام در مسیر درست است. هر بازی دشوار است. ما نسبت به گذشته واکنش خوبی نشان دادیم و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم."

کومان در ادامه اضافه کرد: "ما در مراحل پایانی خسته کننده بودیم، اما خوب دفاع کردیم. ما می‌دانیم که با شش بازی مانده، اگر در هر شش بازی پیروز شویم، قهرمان خواهیم شد. اما فکر می‌کنم که حریفان ما کار را دشوار می‌کنند. ما هنوز باید به بازی با اتلتیکو بپردازیم."

سرمربی هالندی در ادامه تصریح نمود: "یک راه طولانی در پیش است اما ما می‌خواهیم همه چیز را بدهیم تا برای پیروزی تلاش کنیم."

در بازی امشب آنتون گریزمن هر دو گل بارسا را به ثمر رساند و نقش اساسی در پیروزی این تیم داشت، کومان در مورد گریزمن گفت: "من همیشه از او، از کار او خوشحال شده‌ام. او در حال بهبود بخشیدن کارش است و امروز مهم بود که می‌تواند در آینده به او کمک کند. این به او و ما اعتماد به نفس می‌دهد. ما به بازیکنانی مانند او نیاز داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала