Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عکسی ورزشکاران ام ام ای کشور مشکل آفرین شد + عکس

© Photo / فیسبوکورزشکاران MMA افغانستان
ورزشکاران MMA افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
تصویری که از ورزشکاران ورزش‌های ترکیبی منتشر شده سرانحام مشکل آفرید و یکی از ورزشکاران به شدت از آن انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ عکسی از ورزشکاران MMA (احمدولی هوتک، عبدالعظیم بدخشی، عبدالسمیع فیضی، حسین بخش صفری، واحدالله نژند و بازمحمد مبارز) در صفحات مجازی دست به دست می‌شود که امروز اما سبب اعتراض یکی از مبارزان این ورزش شد.

ذکی رسولی معروف به اسکراپر که تا کنون در مبارزات آزاد داخلی برابر حریفان‌اش به برتری رسیده اما مقابل واحد الله نژند باخته است در یک بخشی از نوشته‌اش ضمن انتقاد از عکس یکجایی ورزشکاران، اعلام کرد که با از بین رفتن استعداد در کشور و دست کم گرفتن، او از کشور خواهد رفت.

رسولی در برگه فیسبوک خود نوشت: "...بعد از تمرین دیگر ساعت ۵ عصر این تصویر دسته جمعی از ورزشکاران عزیز و هم مسلکان وطن ام  را که دیدم خوشحال شدم که همه با هم متحد شدن نام خدا !اما  باور کنید هموطنان گل  خفه استم که چرا من دعوت نشده بودم و هر گز هم نشدم، آیا یک ورزشکار خوب نبودم؟؟"

او در ادامه می‌نگارد: "امروز به خود گفتم ( ذکی ) دیگر ورزش را بس کن لطفا. ذکی جان تو  بدون اسپانسر و همایت هیچ کس تا حال پیش رفتی و هرگز از طریق هیچ کس حمایت هم نمیشوی."

او با اشاره به عکس ورزشکاران ام‌ام‌ای اضافه می‌کند: "این عکس مرا زیاد آزار داد چون در بین این‌ها نیستم وقتی استعداد داشته باشی در وطن ات تخریب زهنی شوی و دست کم گرفته شوی... و هیچ توقع دیگری از این کشور  ندارم. این کار  مرا فرار از وطن میسازد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала