Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت توخل با تغییرات به وجود آمده در لیگ قهرمانان اروپا

© AP Photo / Francois Mori Thomas Tuchel
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی، در گفت‌وگویی به تغییرات ایجاد شده در لیگ قهرمانان اروپا، مخالفت نشان داد و مدعی شد که با تعداد بازی‌های بیشتر کاملا مخالف است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً یوفا اعلام کرد که لیگ قهرمانان اروپا از سال 2024، به شیوه Swiss Model و با حضور 36 تیم برگزار می‌شود. بدین ترتیب در دور اول هر تیم با 10 تیم دیگر بازی خواهد داشت که 5 بازی در خانه و 5 بازی خارج خانه خواهد بود.

 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
حمایت توخل از سوپر لیگ اروپا

این تغییرات با واکنش‌های متفاوتی به همراه بود و در آخرین مورد سرمربی چلسی با این تغییرات مخالفت نشان داد و مدعی شد که با تعداد بازی‌های بیشتر کاملا مخالف است.

سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید به گُل گفت:" فکر نمی‌کنم که از فرمت جدید خوشم آمده باشد. به خاطر این که فقط تعداد بازی‌های بیشتری در تقویم باشگاه می‎‌بینم. برای من، هیجان زده شدن در خصوص این مورد کمی سخت است. با صحبت‌هایی که در خصوص سوپرلیگ شد، همه فرمت جدید لیگ قهرمانان را فراموش کردند. آیا مسئولان یوفا از مربی‌ای بابت این موضوع سوال کردند؟ فکر نمی‌کنم. آیا از بازیکنان سوال کردند؟ نمی‌دانم".

توخل در حالی به این تغییرات مخالفت نشان داده که اخیراً 12 تیم مطرح اروپا لیگ جدید را ایجاد کردند که چلسی نیز عضوی از آن بود اما آن ایده در نطفه خنثی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала