Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد تُند نشریه‌های ایتالیایی از رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
نشریه‌های معتبر ایتالیایی، از عمکرد ضعیف رونالدو در چند دیدار آخر یوونتوس، شدیداً انتقاد کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس این روزها حال و روز خوشی ندارد و دیگر از قهرمانی‌های متوالی این تیم خبری نیست. این تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و در جدول رقابت‌های سری‌آ در رده چهارم قرار دارد و برای کسب سهمیۀ اروپا می‌جنگد.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
طوفان توییتری هواداران یوونتوس علیه رونالدو

برای هواداران یوونتوس که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود دارند، چنین شرایطی قابل تحمل نیست و آن‌ها نگران تیم خود شان هستند.

از سویی هم رونالدو در سه بازی آخر موفق به باز کردن دروازه‌ حریفان نشده و نشریه‌های ایتالیایی به دلیل عملکرد ضعیف فوق ستاره پرتگالی انتقاداد تندی به آدرس او داشته اند.

توتو اسپورت مدعی‌ست که رونالدو به دلیل این که رقابت‌های یورو در پیش رو است، به خودش زیاد زحمت نمی‌دهد و دوست دارد تا فُرم خوب خودش را در تیم ملی به نمایش بگذارد.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت در حالی که به رونالدو 5 نمره از 10 می‌دهد، مدعی‌ست که سه بازی آخر که کریس در آن‌ها موفق به گُلزنی نشده، همچون قرن گذشته و گُل فیورنتینا روی اشتباه او به ثمر رسیده است.

این انتقادات در حالی از رونالدو می‌شود که او با 25 گُل زده در حاضر صدرنشین جدول رقابت‌های سری‌آ است و گُل‌های زیادی برای تیمش به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала