Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات عجیبی در پرونده مرگ مارادونا پیدا شد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر جزئیات عجیبی در پرونده مرگ مارادونا پیدا شد
جزئیات عجیبی در پرونده مرگ مارادونا پیدا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
پزشکان زمان دقیق مرگ اسطوره آرژانتینی و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال را مشخص کرده اند – مارادونا چندین ساعت قبل از زمانی که تلاش برای بازگرداندن وی ادامه داشت، درگذشته بود.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی TN  با استناد از داده های کمیسیون بررسی دلایل مرگ بازیکن سابق فوتبال آرژانتین، جزئیات عجیبی را در پرونده مرگ وی پیدا نمودند.

پزشکان زمان دقیق مرگ فوتبالیست سابق را مشخص کرده اند – وی چندین ساعت قبل از زمانی که تلاش برای بازگرداندن وی ادامه داشت، درگذشته بود.

طبق بررسی های کمیسیون متذکره، مارادونا از ساعت 4.00 تا 6.00 در تاریخ 25 نوامبر در حالی که  درخواب بود، درگذشت.

Люди зажигают свечи в честь легенды футбола Диего Марадоны в районе Quartieri Spagnoli в Неаполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2020
چرا جسد مارادونا سوزانده نشد؟

 این گزارش برخلاف عملکرد پزشکان احضار شده و اظهارات شاهدان است. پزشکی که به محل حادثه رسید در ساعت 13.15 مرگ او را اعلام کرد، قبل از آن در حالی که بدن  فوتبالیست سرد شده بود، به مدت 45 دقیقه تلاش برای بازگرداندن وی به زندگی صورت گرفته بود.

علاوه بر این، دیانا مادرید، یک تن از پرستارانی که در پرونده بررسی مرگ مارادونا شرکت دارد اطلاعات نادرستی را در این خصوص ابراز داشته. او گفته بود که فوتبالیست ظاهرا صبح از خواب بلند شده بود.

دیگو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی و یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال در تاریخ 25 نوامبر سال 2020 به دلیل حمله قلبی در سن 60 سالگی درگذشت.

این کمیسیون همچنین خاطرنشان کرد که مارادونا از  مشکلات عمده قلب، کبد و کلیه رنج می برده است. نتیجه آزمایشات روی جنازه این اسطوره بزرگ نشانگر وجود داروهای تجویز شده از جمله کوتیاپین، ونلافاکسین و لوتیراساتام بود که تعدادی از آنها بعد از عمل جراحی چند هفته قبل از مرگ مارادونا به او تجویز شده است.

کویتیاپین برای درمان اختلالات خلقی از جمله افسردگی، اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی استفاده می‌شود. از داروی ضد افسردگی ونلاکسفاکسین برای درمان حملات روحی استفاده شده و لویتیراستام متعلق به دسته دارو‌های ضد تشنج بوده و با سایر دارو‌ها برای درمان صرع و برای کاهش تعداد تشنج‌ها استفاده می‌شود. پزشکان وی را به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری قلبی درمان نکردند.

 پلیس پزشک شخصی وی و همچنین پرستاری را که روز مرگ وی در خانه مارادونا مشغول انجام وظیفه بودند به سهل انگاری در مراقبت از مارادونا متهم نموده و تحقیقات در این زمینه را آغاز نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала