Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افطار بازیکن لستر در جریان بازی با پالاس + عکس

© AP Photo / Anthony DevlinLeicester City's Jamie Vardy scores his side's first goal of the game against Newcastle, during the English Premier League soccer match at the King Power Stadium in Leicester, England, Saturday April 7, 2018
Leicester City's Jamie Vardy scores his side's first goal of the game against Newcastle, during the English Premier League soccer match at the King Power Stadium in Leicester, England, Saturday April 7, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
وسلی فوفانا در پیروزی لستر برابر پالاس اجازه افطار ماه رمضان را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در دقیقه 34 بازی لسترسیتی مقابل کریستال پالاس به وسلی فوفانا بازیکن لستر اجازه پیدا کرد تا روز‌ه‌اش را افطار نماید.

وسلی فوفانا بابت این کار از لیگ برتر تشکر کرد.

در جریان این دیدار وینسنت گویاتا دروازه‌بان تیم حریف برای لحظاتی از دروازه بازی را شروع نکرد تا فوفانای 20 ساله داد بتواند با بوتل آبی افطار نماید.

فوفانا پس از مسابقه با ارسال توییتی نوشت: "فقط می‌خواستم از لیگ برتر، کریستال پالاس و گویاتا و همه عوامل تشکر کنم که امشب در وسط بازی اجازه دادند افطار کنم. این چیزی است که فوتبال را فوق العاده می‌کند."

فوفانا در حال حاضر به طور چشمگیر در سه مسابقه در حالی که روزه گرفته بازی کرده  و با روباه‌ها در هر سه بازی پیروز شده است.

در همین حال هواداران نیز از وفاداری به ایمان وی تمجید کرده‌اند که در مهم‌ترین یکی نوشک: "احترام به بازی در هنگام روزه داری، آسان نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала