Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحسین گواردیولا از زوج تهاجمی و مخوف پی‌اس‌جی

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری قبل از مصاف با پاریسن‌جرمن، به تمجید از نیمار جونیور و کلیان امباپه پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم منچسترسیتی و پاریسن‌جرمن فردا شب در ورزشگاه پارک د پرانس، در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و دیدار فوق‌العاده حساس و دشواری در پیش دارند.

پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
رکوردشکنی گواردیولا با سیتی

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که برای نخستین‌بار با این تیم در این مرحله حضور دارد، در نشست خبری در مورد دیدار تیمش با تیم پاریسی صحبت کرد و امباپه و نیمار را خطرناک خواند.

پپ در مورد دیدار فردا شب گفت:" در دیدار فردا ما می خواهیم خود ما بوده و پیروز شویم. پس از این دیدار اگر در یکی از دو بازی بعدی لیگ برتر به برتری برسیم قهرمان لیگ می شویم. لیگ قهرمانان مهم ترین تورنمنت است، اما لیگ برتر نیز اهمیت دارد".
وی در مورد نیمار و امباپه گفت:" کیلیان امباپه ستارۀ بسیار جوان است که همین حالا نیز قهرمان جام جهانی شده و از نظر سرعت و آمار گلزنی مانند ارلینگ هالند است. نیمار نیز ستاره بسیار درخشان است و من معتقدم که اگر نیمار مدت طولانی‌تری در بارسلونا می ماند آنها دو یا سه بار بیشتر فاتح لیگ قهرمانان می شدند."

 پپ در حالی از این دو بازیکن تمجید می‌کند که قبل از این پوچتینو سرمربی پی‌اس‌جی نیز در نشست خبری از این دو بازیکن تمجید کرده بود و این بازیکن را ستون تیمش عنوان کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала