Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمالی جدایی بوفون از یووه در پایان فصل؛ مقصد بعدی کجاست؟

© AP Photo / Paulo DuarteJuventus goalkeeper Gianluigi Buffon smiles during a news conference at the Dragao stadium in Porto, Portugal. (File)
Juventus goalkeeper Gianluigi Buffon smiles during a news conference at the Dragao stadium in Porto, Portugal. (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که باشگاه یوونتوس تمایلی به حفظ بوفون ندارد و این بازیکن در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد بوفون در پایان فصل با یوونتوس به پایان می‌رسد و این بازیکن با وجود 43 سال سن، هنوز به فکر ادامه فوتبالش در بالاترین سطح است و می‌خواهد قراردادش با بیانکونری تمدید شود.

Gianluigi Buffon - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
تأسیس آکادمی فوتبال از سوی بوفون + عکس

یوونتوس اما تمایلی برای تمدید قرارداد بوفون ندارد و ممکن است تا چند روز دیگر مجوز جدایی بوفون را صادر کند.

از سویی هم بوفون دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد و در صورت جدایی از یوونتوس، خواهان پیوستن به باشگاهی‌ست که بتواند به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود.

در همین حالا توتو اسپورت از مقاصد احتمالی این دروازه‌بان نامبرده است و مدعی‌ست که 5 باشگاه در اروپا خواهان این بازیکن اند.

براساس گزارش این نشریه، المپیاکوس، اینتراخت فرانکفورت، اسپورتینگ لیسبون، گالاتاسرای و دیناموکیف باشگاه‌هایی هستند که علاقه خود را به جذب این دروازه‌بان چهل‌وسه ساله نشان داده‌اند.

گفته می‌شود که بوفون پس از بازی در فینال کوپا ایتالیا برابر آتالانتا، در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد و احتمال دارد که به یکی از این باشگاه‌ها بپیوندد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала