Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط مهم هالند برای ماندن در دورتموند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند به مدیران دورتموند اعلام کرده که در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، ماندن او در این باشگاه ناممکن است و او این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ‌ هالند ستاره نروژی دورتموند، مدتی‌ست که مورد توجه چند باشگاه‌های مطرح اروپا قرار دارد و مدیر برنامه‌ها و پدر این بازیکن به صورت مشترک با برخی باشگاه‌ها مذاکرات نیز داشته اند تا زمینه‌ حضور او را در باشگاه‌های بزرگ‌تر مهیا سازند.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
آمار مشابه هالند با مسی و رونالدو در فصل جاری

باشگاه دورتموند اما مخالف جدایی این بازیکن است و اخیراً میشل زورک مدیر ورزشی این باشگاه اعلام کرد که به هیچ وجه مجوز جدایی این بازیکن را صادر نخواهند کرد.

حالا هالند به این باشگاه شرط گذاشته و گفته است در صورتی که زنبورها موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشوند، این بازیکن قطعاً دورتموند را ترک خواهد کرد.

براساس گزارش نشریه بیلد، ستاره نروژی خواهان بازی در لیگ قهرمانان اروپا است و شرط او برای ماندن در دورتموند، صعود به این رقابت‌ها است و اگر چنین نشود، او فشار زیادی بر مدیران باشگاه خواهد آورد تا مجوز جدایی‌اش را صادر کنند.

این در حالی‌ست که دورتموند در حاضر در رده پنجم جدول رقابت‌های بوندسلیگا قرار دارد و شانس بسیار کمی برای کسب سهمیه دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала